opel vectra 1.6kaasari :D -88 "vestaribiili"

Esittele Opel-projektisi tai autosi
wilbertti
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja wilbertti »

auto toimii vieläkin kuin unelma ja yli 3000 oon ite kesänaikana reissannu ja töihin ajellu :) auto on saanu lisää tekstiä pintaan. Nytten vain pitäis keksiä jotain hyötyä sille ku en talven jälkeen tarvi :) varmaanki menee osiks jos ei joku tuttu osta ku ei pysty kahta pitään :) olis se kiva että joku kaveri sen ostais niin ei menis työtunnit hukkaan :D
kyllä lähtee :)
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Mihin se Korrek-mainos oli tarkoitus laittaa, katolle vai? :bonk: :frusty:
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
wilbertti
'Kadett'
'Kadett'

ei sitä edes ollu tarkotus ottaa kuhan nyt läppää heitettiin :D ja siitä nousi pieni haloo... mua syytetään sen varastamis-yrityksestä ja rikkomista :D oon vähä ihmetelly ku mulle väitettiin että seon ollu mun takaluukussa ja jotenki se oli siinä ehjänä ja täysinäisenä ku kaupunkiin lähin :D
wilbertti
'Kadett'
'Kadett'

onko edellisillä omistajilla vanhoja kuvia autosta? :D olis aika huumori kattoa minkä näkönen se joskus oli :D
wilbertti
'Kadett'
'Kadett'

NYT MYYNNISSĽ!!!! 200€. ajoaikaa helmikuuhun!
mM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja mM »

wilbertti kirjoitti:onko edellisillä omistajilla vanhoja kuvia autosta? :D olis aika huumori kattoa minkä näkönen se joskus oli :D
Onhan noita vaikka kuinka ja paljo. Esim. maalaus vaiheesta, yms.. ;-) Vieläkö tarvetta kuville? Ostasin pois jos tarviais kärryä. :lollis:

-m
Vastaa Viestiin