Ahvenisto Second Run 12.9 klo 16-20. Kiitos osallistujille!!

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Yasei
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Yasei »

Tuli prkl vastattua tohon vanhaan ketjuun. Enivei, munkin kippo saatiin äänien puolesta Appara-kelpoiseksi ja olen tulossa ajamaan 12.9. Vika paikka meni kai mulle, maksettukin on jo.
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Yasei kirjoitti:Vika paikka meni kai mulle, maksettukin on jo.
Juuh, näin teki.
Jope
OCF Member 2016

sk-k kirjoitti:täältä löytyis ainakin yksi lippumies, toivottavasti muitakin ilmoittautuu :sleep:
Tuota noin... olet jo maksanut ajostasi, joten turhaan ilmoittaudut lipulle. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, niin ajelemme ilman lippumiehiä mutta katsotaan, jos joillekin kelpaa ilmaista ajamista muutamaa lippuvuoroa vastaan...
Jukka T
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jukka T »

Onko käytettävissä lälläreitä.
Siellä on muutama pimeä paikka, joiden tapahtumista olisi hyvä antaa etukäteen lippumiehille tietoa, jos nyt lippumiehiä saadaan. Yritän houkutella...
Jope
OCF Member 2016

Jukka T kirjoitti:Onko käytettävissä lälläreitä.
Ratayhtiö perii niiden vuokraamisesta 50€ lisää ja nyt budjetti olisi juuri saman verran ylijäämäinen mutta ajattelin käydä ihan ostamassa sellaiset (jos ne eivät miljoonia maksa), koska sitten ne olisivat olemassa myös tulevaisuudessakin. Ja luulisin, että näissä ympyröissä pyörii vakiokävijöitä, joten tuo hankinta olisi kaikkien etu.
Jukka T kirjoitti:Siellä on muutama pimeä paikka, joiden tapahtumista olisi hyvä antaa etukäteen lippumiehille tietoa, jos nyt lippumiehiä saadaan. Yritän houkutella...
Jos saat väkeä lipuille, niin olisi loisto juttu. Jos yhteensä 6 henkilöä pyörittää porttia ja suolenkin lippupistettä, niin se tarkoittaisi kahta lippuvuoroa per nenä eli yksi nassu on lipun jatkona 1h 15min ja näin ollen saisi ajaa ilmaiseksi 2h 45min. Rahaa ei ole varaa maksaa, joten muuta porkkanaa ei jää kuin tuo ilmainen ajoaika mutta tuon pitäisi olla ihan kohtuu korvaus vaivannäöstä?
sk-k
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja sk-k »

Jope kirjoitti:
sk-k kirjoitti:täältä löytyis ainakin yksi lippumies, toivottavasti muitakin ilmoittautuu :sleep:
Tuota noin... olet jo maksanut ajostasi, joten turhaan ilmoittaudut lipulle. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, niin ajelemme ilman lippumiehiä mutta katsotaan, jos joillekin kelpaa ilmaista ajamista muutamaa lippuvuoroa vastaan...
juu olen kyllä maksanut ajostani mutta kaveri olis halukas tulemaan lippumieheksi, voi sitten kokeilla bimmerinsä kulkua :wink:
Jope
OCF Member 2016

^ No kyllähän se passaa, eikä haittaa vaikka lippumiehiä tulisi enemmänkin :)
Jukka T
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jukka T »

Jope kirjoitti:
Jukka T kirjoitti:Onko käytettävissä lälläreitä.
... ajattelin käydä ihan ostamassa sellaiset (jos ne eivät miljoonia maksa), koska sitten ne olisivat olemassa myös tulevaisuudessakin.
Juuri tätä tarkoitin.
Kunnolliset maksavat vähän enemmän kuin tuo 50 e/pari, mutta sitten niitä käyttääkin kauemmin kuin neljä tuntia :o
Halvempiakin löytyy ja varmaan niilläkin muutaman session juttelee.
Muistaakseni TM testasi niitä silloin, kun niitä sai kännykkäliittymien tms. kylkiäisinä, eikä ainakaan testissä olleista yksikään (muistaakseni) ollut aivan kelvoton, jos ei moitteetonkaan.
Jope
OCF Member 2016

Jukka T kirjoitti:Kunnolliset maksavat vähän enemmän kuin tuo 50 e/pari, mutta sitten niitä käyttääkin kauemmin kuin neljä tuntia :o
Kävin äsken katselemassa ja tuolla hinnalla löytyi samanlaiset luurit kuin mp-ajoissa olen käyttänyt ja muistaakseni ne kestivät koko päivän ajan. Olisiko jotain hyväksi todettua mallia mielessä?
Zeniitti
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zeniitti »

Ei cobralla olis... käy sitte itkuhälärinäki ;)
smppa
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja smppa »

Jukka T kirjoitti: Muistaakseni TM testasi niitä silloin, kun niitä sai kännykkäliittymien tms. kylkiäisinä, eikä ainakaan testissä olleista yksikään (muistaakseni) ollut aivan kelvoton, jos ei moitteetonkaan.
Multa löytyy joku tollanen kylkiäismalli, en ole kertaakaan käyttäny. Niihin on oikein vaihdettavat värikuoretkin! :lol:
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Jope
OCF Member 2016

Nyt on puhelimet hankittu. Otin 2 paria tuollaisia http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?vali ... vp&tuote=Y (hong kongissa oli 69€/pari) niin ei luurit ainakaan kesken lopu. Ei tullut halvaksi mutta nyt edellisen reissun ja tämänkertaisen ylijäämät on käytetty. Toivottavasti tulee tarpeeseen eli ei muuta kuin lippumiesten ilmoittautumisia odottelemaan :)
Jope
OCF Member 2016

Älkää nyt kaikki yhtäaikaa lippumiehiksi ilmoittautuko :D
Jagge97
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jagge97 »

Mä voin tulla lippumieheks ja raahaan ton kaverin mukaan toiseks... niin pääsee kurmuuttaan kadettia radalle...
Keme
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Keme »

En pääsekkään tuonne. Eli, jos joku haluaa minun tilalle ajamaan tuonne, niin ottaa privalla yhteyttä minuun. Ts. Maksaa minulle 25e ja ilmoitan yhteystietosi eteenpäin.
JEEEEEEEEEEEEE!
Vastaa Viestiin