Hockey Arena
Mulla meni pari päivää. Hei kertokaas voiko näitä pelejä "kattoo" niinku hat-trickiä? On vähän toi käyttöliittymä viä hakusessa. Niin ja mä olin asettanu pelien alkavan klo 20:00, Ei vaan näy mitään tietoo tilanteesta.Jansperi kirjoitti:kauankos muuten teillä on kestänyt toi tiimin saaminen?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Peli suljetaan yöksi jolloin nuo ottelut pelataan ja muut päivitykset tapahtuu. Jossain oli juttua, että joskus voisi tulla jotain live-seurantaa, mutta eipä siitä ole mitään kuulunut.
Pistäkää joukkueiden nimiä ja sarjoja niin pistetään haasteita tulemaan puolin ja toisin.
Mun tiimi on DeadWings ja sarja on VI.27
Pistäkää joukkueiden nimiä ja sarjoja niin pistetään haasteita tulemaan puolin ja toisin.
Mun tiimi on DeadWings ja sarja on VI.27
Tesoman Kiekko VII.32
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Jännä kun eilisen pelin tulosta ei nää. Sanoo vaan ettei peliä ole pelattu. Sitten sarjataulukko nollautu. Ehti se kausi näköjään 4 peliä kestää.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Alkuun voi tosiaan tuntua vähän sekavalta. Kannattaa lukea se opas mikä siellä on.Jansperi kirjoitti:Pleiboissi VIII.9
Kestää varmaan jonki aikaa että pääsee jyvälle tähän peliin..
Tänään tuli viestiä, että meikäläisen veskari on aika lähellä u-20 paikkaa
Olishan se mukavaa saada oma kasvatti maajoukkueeseen.
tota hattrickia oon enemmän pelaillu ja kun vertaa tähän nii paljon selkeempi toi hattrick.. nooh kaippa tähän tottuu..Tilt kirjoitti:Alkuun voi tosiaan tuntua vähän sekavalta. Kannattaa lukea se opas mikä siellä on.Jansperi kirjoitti:Pleiboissi VIII.9
Kestää varmaan jonki aikaa että pääsee jyvälle tähän peliin..
Tänään tuli viestiä, että meikäläisen veskari on aika lähellä u-20 paikkaa![]()
Olishan se mukavaa saada oma kasvatti maajoukkueeseen.