Ei onnistu, mutta jätetään varaus jos vaikka sittenkin pääsis...JPaVR6 kirjoitti:Pitää koittaa jos vaikka sais muksun hoitoon yöks niin pääsis vähän liikkeelle ja kahvitteleen.
Pirkanmaan miitti su 15.2.2026 klo 15 Juustoportti, Ylöjärvi
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Porukalla mennään huomenna(la) ahvenistolle "alotteleen" radalle.com tapahtumiin ja sit voidaan 6aikaan sinne abc:lle mennä sumppia läträän..
Itse mennään ainakin pirkkalan porukalla, vähintään 4:llä opeliksilla..

Itse mennään ainakin pirkkalan porukalla, vähintään 4:llä opeliksilla..
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
no menkää te ahvenistolle pitäänVirimies kirjoitti:Porukalla mennään huomenna(la) ahvenistolle "alotteleen" radalle.com tapahtumiin ja sit voidaan 6aikaan sinne abc:lle mennä sumppia läträän..
Itse mennään ainakin pirkkalan porukalla, vähintään 4:llä opeliksilla..![]()
![]()
---Ketola Drift Team---
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Ettepää nääkkään vectraa taas vähään aikaan. Ei tosiaan ole sitä korttia, ja eilen tais lentää 4.sylinterin mäntä johonkin hervannan liittymän puskaan
Noh toivotaan ettei mitään suurempaa menny kuin se maineikas kansipahvi, mutta veikkaisin että männässä reikä/männänrenkaat ö-pohjassa. Pitää se ny tässä korkata ku kerkiää
Noh toivotaan ettei mitään suurempaa menny kuin se maineikas kansipahvi, mutta veikkaisin että männässä reikä/männänrenkaat ö-pohjassa. Pitää se ny tässä korkata ku kerkiää
- Rusko Motorsport -
Onkos tänään särkälle tulossa ketään? Jos on, niin onko kellään niitä takalasintarroja?
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Ei mihinkään päin.Tepi kirjoitti:termosta.. tulossa oon ainakin särkälle, jukkakin varmaan tulee (kawalla)
OT: selviskö hälytin juttu yhtään??
Kiitos. En halua sitä .net päätteistä.Harri.P kirjoitti:mulla on nettiosoite tarra jos kelpaa jos ostat niin soita: 040 8216539
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Tuolla kerhotuotteet kohdassa on .net päätteinen tarra eikä .fi(13.8.2006 1:16)k-p kirjoitti:niin no eihän net päätteistä tarraa oo pystyny ostaan yli vuoteen
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Joo ei päästy käymään.. Siinä 21.00 aikaan lähettiin viialaan kahtoon kaverin veljen päntiä ja sielä sit aikaa meni enemmänki..
OT: Niin ja mäntähän siä oli puhki / puolet puuttui.
OT: Niin ja mäntähän siä oli puhki / puolet puuttui.
- Rusko Motorsport -