Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
veljen vectra tuhos kans 2viikossa tarvike lambdan vaikka oli tulpat ja johdot vaihdettu samaan aikaan. sen jälkeen osti alkuperäisen ja on toiminut nyt n. puol vuotta...
milläs tuon perustelet?yleensä jos lambda menee rikki niin syy löytyy muualta kuin itse lambdasta ja kun sitten raha pulassa ostetaan se tarvike anturi joka hajoo heti sen muun vian takia niin paskojahan ne tietty silloin on...
milläs tuon perustelet?yleensä jos lambda menee rikki niin syy löytyy muualta kuin itse lambdasta ja kun sitten raha pulassa ostetaan se tarvike anturi joka hajoo heti sen muun vian takia niin paskojahan ne tietty silloin on...
nokun sattuu oleen kokemusta nuista lambdoista ne joko pelaa 2vko tai sitten 1kk ja menee uudelleen rikki ja olen kuullutkin ihan samaa tarinaa muualta yleensä tähän on auttanut ostaa se bosch merkkinen lambda
Mites toi Lamba kestää kolauksia, oma pakosarjani on sellainen viritys,
että ottaa vakioalustallakin helposti maihin. Yksi Lambda meni heti paskaksi
kolahduksesta, nyt ajettu 2000 km Bosch:lla ja vikavalo vilahti (13).
Tarkoittaako vikakoodi 13 aina auttomaattisesti Lamdan olevan vainaa tai
johdon / liittimen olevan irti / poikki ?
Tarvike lambdat on ainakin ihan helvetin hitaita reagoinniltaan. Todettu testerillä se säätää ihan helvetin hitaasti. Ja sen takia saattaa ainakin vähäsen nostaa kulutusta! En suosittele!
kiinnoistas myös toi kolausten kestäminen koska mökiltä tullessani
pakosarja nappas hiekkaan ja jonkun aikaa sen jälkeen huomasin taas
kulutuksen nousseen.