Terve, minulta varastettiin Espoon Karakalliosta (Leppävaaran läheltä) Henkilöauto Opel Corsa 2ovinen, väriltään metallin violetti / liila, Rekisterinumero ZCC-164, auto vietiin Aamuyöstä klo 4-7 välillä Auton muita tuntomerkkejä on iso valkoinen ALPINE tarra takaikkunassa, toinen takavalo pimeä, jos olet havainnut kyseisen auton liikenteessä, tai hylättynä jonnekkin mettä polulle, olisitko ystävällinen ja ilmoittaisit siitä minulle mielellään kännykkään 045-6302860 tai e-mail: Kesis85@hotmail.com
tässä vielä kuva kyseisestä autosta
Corsa löytyi leppävaaran läheltä siit sellon shellin lähelt yhelt kotitieltä, eikä ees mankkaa viety, mut rattilukko sökö ja virtalukko tuusan nuuskana noh mut löytypähän kuiteski!
kumimuumi kirjoitti:Ihme homma, pölliä auto ja ajaa sillä vajaa pari kilsaa
OT tarina:
Meiltä lähti aikoinaan auto pihasta. Ehdittiin jo toivoa että sitä ei koskaan löydy. Auto oli sitten löytynyt parin kilometrin päästä jonkun rivitalon parkkipaikalta ja parkkipaikan omistaja oli sitten ottanut yhteyttä poliisiin. 4 viikkoa auton varastamisesta poliisi ottaa yhteyttä ja ilmoittaa että auto on ollut poliisilaitoksen pihassa 2 viikkoa(!) No autosta ei varastettu mitään vaikka kontti oli täynnä arvokkaita työkaluja, oikeastaan tavaraa oli vaan tullut lisää mm. yksi nahkahanska jne.
Ois kyllä ollu pikkasen parannettavaa poliisien toiminnassa.
meiltä yritettiin viedä a-vectra n. 1,5v sitten kannelmäestä. Valaistu parkkipaikka arkiyönä ja kerrostaloja ympärillä. Ilmeisesti joku häiritsi tai muusta syystä homma jäi puolitiehen, lukkopesän alapuolella oli ovessa siisti pienehkö reikä (pora tai lyöntipiikki) josta olivat ilmeisesti saaneet oven auki. Rattilukon ympäriltä muovit palasina mutta lukkopesän pohja oli tippunut muovien (siis hajotetun rattilukon muovien) väliin ja varkauden yritys loppui siihen. En sitten tosiaan tiedä tulivatko häirityiksi vai miksi hei eivät sitä onkineet sieltä. Anyway, ton jälkeen hain motonetistä reilun kympin hintaisen rattilukon (siis sellaisen joka pingotetaan ratin etuosaan) ja on sen jälkeen noi romut saaneet olla rauhassa.
Ilmeisesti noi -80 - -90 luvun taitteen opelit ovat suhteellisen helppoja varastaa joten tollainen ylimääräinen lukko on pieni investointi luvattoman käytön estämiseksi. stereovarkaitahan toikaan ei kyllä estä.
faijalta aikanaan vietiin sierra kun oli tulipalopakkaset ja jätti auton käymään pihalle kun itse kävi kaupan parkkihallissa viemässä toiseen autoon tavaraa.auto löytyi parin päivän päästä keravalta.kaikki oli ehjänä ja avaimet oli jätetty hanskalokeroon.ovetkin oli jopa lukittu.fiksu varas jos nyt näin voi sanoa...uhanalainen laji...
Näköjään joutuu hankkimaan sen "rattilukon" maksoi se kyNpin tai kaksi. Lukkojen paikat on hitsattu umpeen, mutta se vitutus maksaa itsensä takaisin vielä moneen kertaan
Hälyt tai ei.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Vielä vähän OT polliisin toiminnasta:
Lainasin kaverille autoa joka lähti reissuun ja jätti auton fiksuna yhden firman porttikongin eteen. Poliisit ensin soitteli ja kun en ehtiny vastata ja sit ne tuli oikein kahden partion voimin pyytämään mua siirtää sen auton. Läksin paikan päälle kattoo autoani josta oli kaikki lasit lyöty paskaks ja sisältä viety kaikki irtoava. No siinä sitte pällistelin ja paikalle tallusteli kiinteistön talkkari kyselemään onko auto mun? Mä sanoin juu ja sit se räjähti et miks mä vasta nyt tuun hakee autoa pois ku kytätki oli käyny jo yli viikko sit ku niille oltiin siitä soitettu. Ja lasit ja muut oli rikottu edellisenä yönä. Siis kytiltä kesti yli viikko tulla kertoo mulle, et mun auto on pysäköity väärin..
Astra F Caravan 1.8 16V
VolksWagina Kupla 1300 '73