MV6-merkinnät

Keskustelua Opeleista
eddison84
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja eddison84 »

eddison84 kirjoitti:Juu,kysäsimpä opelilta noita MV6-merkkejä,ni 17 ecua kipale... 8)
Joo,tein uuden kyselyn opelille piruuttani noista merkeistä,nyt hinta oli 14,40/kpl.. :D
näköjää riippuu kuka on lukemassa hinnastoa,ku tää vastaus oli eri äijältä..
ex-Kadett E 1.6 Sedan -89
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega B Caravan 2.0 16 -96
ex-Astra F Caravan 1.6 16 -95
AlpinWeiss
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AlpinWeiss »

eddison84 kirjoitti:
eddison84 kirjoitti:Juu,kysäsimpä opelilta noita MV6-merkkejä,ni 17 ecua kipale... 8)
Joo,tein uuden kyselyn opelille piruuttani noista merkeistä,nyt hinta oli 14,40/kpl.. :D
Mä voin myydä ne vielä halvemmalla... Kyl ne 12 pitäs vähintään saada tingattuu... Tietäisitte paljon ostohinta on! :lol:
samimv6
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja samimv6 »

AlpinWeiss kirjoitti:
eddison84 kirjoitti:
Mä voin myydä ne vielä halvemmalla... Kyl ne 12 pitäs vähintään saada tingattuu... Tietäisitte paljon ostohinta on! :lol:
Mihin hintaan lähetät mulle takaluukun MV6 merkin?
AlpinWeiss
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AlpinWeiss »

samimv6 kirjoitti:
AlpinWeiss kirjoitti:
eddison84 kirjoitti:
Mihin hintaan lähetät mulle takaluukun MV6 merkin?
Kyl sen sais halvalla, mut mä en tiedä saanko myydä meidän yrityksen tavaraa täällä. Ennen mulla oli se oma topicci jossa sai kysyä hintatietoja mut modulaattorit laitto lukkoa ja väittivät että teen jotain kauppaa eikä mulla ole lupaa ocf:ltä... yhtäkään tuotetta en kylläkään myynyt ja kanavan aiheenakin oli hintatiedot! Tuosta ketjustahan tuli paljon kiitosta kun sai kysyä suorat hinnat opelilta esim. Irmscher osista ym. Tai hintaeron tarkastelua tarvikkeen ja alkup. välillä... En tiedä sit miksi sitä lukkoo oli pakko laittaa kun kerran olin klubilaisten asialla!
Vastaa Viestiin