Tätäkö uuden Opelin omistaminen on?

Keskustelua Opeleista
astra coupe 2.2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja astra coupe 2.2 »

h04x_w1z4rd kirjoitti:Juurikin tästä syystä jos joudun jossain marketissa käymään niin jätän auton mahdollisimman syrjäiseen nurkkaan missä ei muita autoja ole lähellä... Muuten saa joka kauppareissulla uuden lommon muistoksi... :evil:

Ei auta vaikka jättäisikin auton puolityhjällä parkkipaikalla sivummalle - kun tulet kaupasta joku on sillä väliin ajanut niin lähelle, että ei tahdo autoon sisälle päästä . :evil:
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Tätäkö uuden Opelin omistaminen on?

Viesti Kirjoittaja Antero »

rxw kirjoitti:
Motocoyote kirjoitti:No vissiin nyt kuitenki tirpasit kumpaaki turpaan ennenku kytät soitit? :evil: :evil:
Oli kyllä niin lähellä... :)
Tämä viimeinen hullu humalainen akka yritti rimpuilla kovasti karkuun mutta kaverin kanssa pidettiin vaan käsistä kiinni.
Joo kyllähän se yritti potkia ja rimpuilla. Rupesi jossain vaiheessa raiskaustakin huutamaan... Ihme ettei kukaan tullut edes kysymään mistä kysymys. Viereisen baarin portsarit tuijotti vaan rivissä toimintaa.

Emännällä oli kyllä kohtuu hyvä asenne. "Kyllä mä voin potkia teidän autoa, kun teillä on niin perkeleesti rahaa!" Ja yrittihän se livohkaan vielä kun poliisit oli paikalla :)
Kuva
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Kauan sitten 1980-luvulla yksi tyyppi potkaisi mun silloisesta autosta oven sisään, mutta onneksi se tunnistettiin ja lopulta se maksoi korvauksen mulle. Poliisin kautta tuokin meni. Jos kerran eukolla on niin paljon rahaa, niin sittenhän se maksaa korjauksenkin.
Vastaa Viestiin