Ahvenisto Second Run 12.9 klo 16-20. Kiitos osallistujille!!

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
PeteA
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeteA »

No niin , nyt on maksettu !
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Raubfisch kirjoitti:1. Jos nyt maksan 25 Eur, eikä maksaneita tulekaan tarpeeksi kulujen katteeksi, niin maksanko lisää?
Kyllä eli kokonaissumma (540€) jaettuna ajajamäärällä. Mutta pyritään siihen, että maksu olisi 25€, joka tarkoittaisi 22 maksanutta. Tällä hetkellä ollaan todella kaukana tuosta... (kipuraja ainakin itselläni on n.35€, jolloin pitäisi saada kasaan vähintään 15 kärsää jakamaan kustannukset.)
Raubfisch kirjoitti:2. Jos tämä jääkin syystä tai toisesta järjestämättä, saanko nyt maksamani 25 Eur. takaisin?
Ainoastaan ennen varausmaksun maksamista eli jos katson, että on järkevää maksaa se ja näin myös teen, niin silloin rahoja ei palauteta. Eli silloin kaikilla maksaneilla (myös itselläni) on oma lehmä ojassa ja ehkäpä se motivoi maksaneita houkuttelemaan lisää ajajia tilaisuuteen.
Raubfisch kirjoitti:3. Tämähän ei ollut millään tavalla sidoksissa OCF:iin? Tarkoitan että jos ei ole jäsen niin..
Oikein. Eli eurot puhuvat oli jäsen tai ei.
J@gr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J@gr »

Tulkaa nyt ihmeessa ajamaan. Viimeksi oli ainakin tosi siistii.
ex. Astra G -01 3d 2.0 turbo
Honda S2000 -03
Lonnqvist
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Lonnqvist »

Nonii, nyt on maksettu.
smppa
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja smppa »

Maksettu on. Edellisen kerran jäljiltä on haalittu GT Vectran etuvakaaja ja tiuhempi loota on tulossa. Vielä kun ehtis saada ne ruuvattua tohon autoonkin...
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
jiivee666
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jiivee666 »

Kehtaakohan tolla mun "peltivanne ooppelilla" tulla sinne teidän hienojen kiesien joukkoon kruisailemaan...?
anttist
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja anttist »

jiivee666 kirjoitti:Kehtaakohan tolla mun "peltivanne ooppelilla" tulla sinne teidän hienojen kiesien joukkoon kruisailemaan...?
Peltivanne on monessa tapauksessa selvästi kevyempi kuin se näyttävä "kevytmetallivanne" ja sopii siten ihan hyvin radalle. :)
jiivee666
'Diplomat'
'Diplomat'

No joo, mulla vaan on aika surkeet kummit alla. nastarenkaat mist nypin nastat pois... tuntuu nopeemmissa mutkissa et kummit kääntyy alle.
Kotis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kotis »

jiivee666 kirjoitti:No joo, mulla vaan on aika surkeet kummit alla. nastarenkaat mist nypin nastat pois... tuntuu nopeemmissa mutkissa et kummit kääntyy alle.
no laitat 3 baria painetta niin kyllähän niillä jotenki pystyy ajamaan, mutta kyllähän kannattais sijoittaa edes oikeisiin kesärenkaisiin.
Kotis
'Admiral'
'Admiral'

ja ratamaksu maksettu!
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Kotis kirjoitti:
jiivee666 kirjoitti:No joo, mulla vaan on aika surkeet kummit alla. nastarenkaat mist nypin nastat pois... tuntuu nopeemmissa mutkissa et kummit kääntyy alle.
no laitat 3 baria painetta niin kyllähän niillä jotenki pystyy ajamaan, mutta kyllähän kannattais sijoittaa edes oikeisiin kesärenkaisiin.
Tiedä auttaako sekään. Kumit on joka tapauksessa liukkaat vaikka löysää runkoa vähän pönkittäisi ylimääräisellä paineella..

Tässä vieä murehditaan maksaako vaiko eikö.. Projekti seisoo toistaiseksi puuttuvan taka-akselin takia ja kaikki muu toimivuus on sekin vielä täysi arvoitus :-?
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Kotis
'Admiral'
'Admiral'

no eihän se tietenkää tee niistä parempia, mutta ei käänny sentään niin helposti alle ja pystyy "vähän" paremmin ajamaan. ja mukaan vaan niin tuleepahan jonkinäköinen deadline projektille! :D
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Tällä osallistujamäärällä [8] hinnaksi tulisi 68€/nuppi eli nyt tarvittaisiin reippaasti lisää porukkaa, jotta saataisiin hintaa alaspäin, koska tuo on vielä turhan paljon... Toivon hartaasti ettei ratamaksu tipahda postiluukusta vielä tällä viikolla, koska jos ajajia ei tule lisää, niin joudun perumaan koko homman. Tällöin maksaneet saavat rahansa takaisin.
jiivee666
'Diplomat'
'Diplomat'

Kotis kirjoitti:
Joo kyllähän mulla on/oli mutta ne "kului" hieman. Täytyy kahtella millon jaksaa uusia hommata.
Kotis
'Admiral'
'Admiral'

ootko jope ollu suoraan yhteydessä ocf:n johtoportaaseen, jos ne viittisi järjestellä tämän tyylisiä tapahtumia? olin vielä 3 vuotta sitten jäsen, mutta kun ei ollut mitään minua kiinnostavia tapahtumia niin en viittinyt maksaa uudelleen jäsenmaksua. mutta jos kerho järjestäisi tämän tyylisiä tapahtumia niin voisin harkita uudelleen liittymistä.
Vastaa Viestiin