Vauhtiajot 28.-30.7.2006 Seinäjoki
Laittakaahan ommistuneita kuvia niin varikko- kuin ratatapahtumista. Itselläni noin 50kpl hyviä kuvia (+ 12kpl videomatskua), olisko mitään mestaa, minne niitä linkittäis?
Päivä oli muuten komia ja järjestelyt pelas ihan kivasti.. ainut mikä itteä vähä harmitti oli, kun radalle.com'in palkintojen jako oli näköjään juonittu vasta sunnuntaille ja ite olin Kadetin laittanut vain lauantaiksi näytille, kun nyt joutuu ylitöissä olemaan sitten tämän pyhäpäivän..
Kiitoksia Team PTC'lle mukavasta seurasta ja avuliaisuudesta kaikinpuolin!
~Artsi
Päivä oli muuten komia ja järjestelyt pelas ihan kivasti.. ainut mikä itteä vähä harmitti oli, kun radalle.com'in palkintojen jako oli näköjään juonittu vasta sunnuntaille ja ite olin Kadetin laittanut vain lauantaiksi näytille, kun nyt joutuu ylitöissä olemaan sitten tämän pyhäpäivän..
Kiitoksia Team PTC'lle mukavasta seurasta ja avuliaisuudesta kaikinpuolin!
~Artsi
"On tämä saatana työmaa!"
Noniin elikkä ensivuodeksi tämmöinen diili:
Kuski ilman sisään siis
-kuski rata-alueelle
elikkä etu sijaisesti tuunatut/viritetyt/harvinaiset yksilöt & wanhat.
ja pari driftinki vehjestä
ettei tarvi biimereitä käyttää radalla.
Itte lupasin ottaa kapiaa kumia mukaan et saadaa edes yks oopeli radalle, ellei muita saada
elikkä mulle sitten saada ens vuonna ilmoitella
mallin ja rek-nro niin toimitan portilla olevalle JV:eelle
-------------------------------------------------------------------------------------
HUOM!
Paikalla olleilta voitte vaikka ilmoitella tähän topiikkii mitä pitäisi parantaa radalle.
Mä voin aloittaa:
-Vip katsomo isommaksi (ja tuleekin ensi vuodeksi)
-Joku erikois näyttely MYÖS sunnuntaille
Kuski ilman sisään siis
ja pari driftinki vehjestä
Itte lupasin ottaa kapiaa kumia mukaan et saadaa edes yks oopeli radalle, ellei muita saada
elikkä mulle sitten saada ens vuonna ilmoitella
-------------------------------------------------------------------------------------
HUOM!
Paikalla olleilta voitte vaikka ilmoitella tähän topiikkii mitä pitäisi parantaa radalle.
Mä voin aloittaa:
Yleisöön ja sen liikkumisen helpottamiseen saisi kyllä panostaa.
Portilta saadussa ohjelmalehtisessä ei ollut esim. karttaa rata-alueesta.
Lähdet sitten summissa, hmm.., mennään tuonne päin.
Sitten minäkin tietenkin menin maalisuoralle, rämmit siellä metsikössä ja lopulta huomaat saapuneesi VIP-alueen portaille. Jos siitä kohtaa halusit muualle jatkaa niin ainoa vaihto ehto oli rämpiä sieltä v*tun metsästä sama reitti takaisin ja sitten huomata että olis kannattanu mennä oikeelle eikä vasemmalle.
Portilta saadussa ohjelmalehtisessä ei ollut esim. karttaa rata-alueesta.
Lähdet sitten summissa, hmm.., mennään tuonne päin.
Sitten minäkin tietenkin menin maalisuoralle, rämmit siellä metsikössä ja lopulta huomaat saapuneesi VIP-alueen portaille. Jos siitä kohtaa halusit muualle jatkaa niin ainoa vaihto ehto oli rämpiä sieltä v*tun metsästä sama reitti takaisin ja sitten huomata että olis kannattanu mennä oikeelle eikä vasemmalle.
Opel Omega MV6
Nissan 200SX s14
Nissan 200SX s14
-Iron Maiden soittamaan la iltanaRealsanta kirjoitti:Noniin elikkä ensivuodeksi tämmöinen diili:
Kuski ilman sisään siis-kuski rata-alueelle
ja pari driftinki vehjestäettei tarvi biimereitä käyttää radalla.
elikkä mulle sitten saada ens vuonna ilmoitellamallin ja rek-nro niin toimitan portilla olevalle JV:eelle
HUOM!
Mä voin aloittaa:
-Saksan Opel 400 Club, kookontuminen tuonne tapahtumaan
Tuliko liian vaikeita?
Opel GT 1900 "Steinmetz" 1970
ehdota itte käyppä tuolla www.vauhtiajot.fi sieltä sitten palaute...
mä jo mailasin tuos Kallelle suoraan muutamia ehdotuksia kaikki kyllä kattotaan ja listataan lähi viikkojen aikana mitä pitää parantaaa
mä jo mailasin tuos Kallelle suoraan muutamia ehdotuksia kaikki kyllä kattotaan ja listataan lähi viikkojen aikana mitä pitää parantaaa
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben