Sunday on Racetrack 27.8 Botniaring
Ja Kemoran Sunday on Racetrack on sitten nyt viikonloppuna sunnuntaina! Helsingistä päin ollaan kohta jo lähdössä sinne päin.
http://ffp-motorsport.com/racetrack/

http://ffp-motorsport.com/racetrack/

Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Miksei kaikilla samat säännöt?
Sunday on Racetrack 9.7 Kemora
Miksi kaikilla ei ollut samat säännöt rata-ajossa?
Kaveri oranssilla M3-bemarilla sai mustan lipun, kun vähän heitti perää muutamassa mutkassa.
Valkoinen Manta sai kuitenkin luistella pääsuoran mutkassa jokaisella kierroksella ja kaiken lisäksi pyörähtikin pari kertaa... eikä minkäänväristä lippua näkynyt, mustasta puhumattakaan.
En ole mikään tiukkapipo ja tykkään kyllä katsella hienoa driftailua, mutta miksei säännöt olleet samat kaikille?
Kaveri oranssilla M3-bemarilla sai mustan lipun, kun vähän heitti perää muutamassa mutkassa.
Valkoinen Manta sai kuitenkin luistella pääsuoran mutkassa jokaisella kierroksella ja kaiken lisäksi pyörähtikin pari kertaa... eikä minkäänväristä lippua näkynyt, mustasta puhumattakaan.
En ole mikään tiukkapipo ja tykkään kyllä katsella hienoa driftailua, mutta miksei säännöt olleet samat kaikille?
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Re: Miksei kaikilla samat säännöt?
Säännöt oli kaikille samatTuoppeli kirjoitti:Sunday on Racetrack 9.7 Kemora
Minä olin se , joka ajoi sillä KUPARIN värisellä M3:lla. Ensimmäisen luisun pistin kyllä melko raivolla ja heti alkoi lippumiesten päiden pudistelu, vaikka mielestäni ainakaan takana ei ollut ketään lähellä. Seuraavat "luisut" olivat tosi mietoja, minkä varmasti katsojatkin näkivät ja heti tuli musta lippu. Puhuttelussa minulle sanottiin, että meet kuulemma liian pitkää luisua, muita pelisääntöjä ei kerrottu.-Petsku- kirjoitti:Säännöt oli kaikille samatTriftata sai jos siitä ei ollu kenellekkään haittaa, eli jos lähettyvillä ei ollut muita. Ja tämä kerrottiin myös Bemarikuskille (tai niin oli ainakin tarkoitus) mustan lipun puhuttelus.
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Ilmeisesti puhuttelun antaja ei sitten kuullut Maxin antamia ohjeita, jotka tulivat puhelimien välityksellä.C-Rocket kirjoitti:Minä olin se , joka ajoi sillä KUPARIN värisellä M3:lla. Ensimmäisen luisun pistin kyllä melko raivolla ja heti alkoi lippumiesten päiden pudistelu, vaikka mielestäni ainakaan takana ei ollut ketään lähellä. Seuraavat "luisut" olivat tosi mietoja, minkä varmasti katsojatkin näkivät ja heti tuli musta lippu. Puhuttelussa minulle sanottiin, että meet kuulemma liian pitkää luisua, muita pelisääntöjä ei kerrottu.-Petsku- kirjoitti:Säännöt oli kaikille samatTriftata sai jos siitä ei ollu kenellekkään haittaa, eli jos lähettyvillä ei ollut muita. Ja tämä kerrottiin myös Bemarikuskille (tai niin oli ainakin tarkoitus) mustan lipun puhuttelus.
-
kumimuumi
- OCF Member

Tarviiko sen olla nopeempaa jos se on kivempaaveksu kirjoitti:öö onks se jotenki nopeempaa ajaa perä sivulla ratalla ???
Sitten se vasta kivaa onkin jos sen osaa tehdä kovaa ajaessa
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Lisätietoja jäsenille http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=108547
öö no en kyllä ees itke.Realsanta kirjoitti:etuveto mies itkeeveksu kirjoitti:öö onks se jotenki nopeempaa ajaa perä sivulla ratalla ???![]()
oikeasti se on mukavaa ajaa kahva edellä jos ei olis niin ajaisin etutuuppareilla
ne jotka joskus näki mun auton jurvassa ni voi kyllä varmaan muistella ettei aina menty sitä keula edellä eikä ollu joka kerta ees märkää alla.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...