Alkaa olla raketin putkisto vaihdon tarpeessa kokonaan, ja ajattelin josko siihen saisi itse työstettyä ( mageilla äänillä teitysti ) varustellut röörit.
Elikkäs minkälaista materiaalia suositte ja paksuutta? Tulee 1.3:een.

Laitettu yksityisviestillä.Motocoyote kirjoitti:Jos laitat tähän sähköpostiosottees niin laitan sinulle tulemaan itse väsäämäni exel laskurin.. Siinä on vähän vaikka minkälaista laskuria... Mm. peltisatsin mitoitus; ensiö ja toisioputken pituus... ym...![]()
Laskurit ei oo 100% tarkkoja (on nimittäin mahdotonta tehdä yleispätevää, aina oikeassa olevaa laskuria...) mutta aika hyvin näet suuntimia.
Laittaisitko mullekin tuon laskurin tulemaan. Osoite löytyy tiedoistani.Motocoyote kirjoitti:Jos laitat tähän sähköpostiosottees niin laitan sinulle tulemaan itse väsäämäni exel laskurin.. Siinä on vähän vaikka minkälaista laskuria... Mm. peltisatsin mitoitus; ensiö ja toisioputken pituus... ym...![]()
Laskurit ei oo 100% tarkkoja (on nimittäin mahdotonta tehdä yleispätevää, aina oikeassa olevaa laskuria...) mutta aika hyvin näet suuntimia.
laitetty myös YV.äMotocoyote kirjoitti:Jos laitat tähän sähköpostiosottees niin laitan sinulle tulemaan itse väsäämäni exel laskurin.. Siinä on vähän vaikka minkälaista laskuria... Mm. peltisatsin mitoitus; ensiö ja toisioputken pituus... ym...![]()
No kelpais kyllä laskuri juu...Motocoyote kirjoitti:Jos laitat tähän sähköpostiosottees niin laitan sinulle tulemaan itse väsäämäni exel laskurin.. Siinä on vähän vaikka minkälaista laskuria... Mm. peltisatsin mitoitus; ensiö ja toisioputken pituus... ym...![]()
Laitahan toki mullekin tuo laskuri, jos viittit....Motocoyote kirjoitti:Jos laitat tähän sähköpostiosottees niin laitan sinulle tulemaan itse väsäämäni exel laskurin.. Siinä on vähän vaikka minkälaista laskuria... Mm. peltisatsin mitoitus; ensiö ja toisioputken pituus... ym...![]()

Pieni hommahan tohon sarjan tekoon nähden on mitata se kulma.Vauhtikalloko kirjoitti:Tietääkö kukaan montako astetta ennen yläkuolonkohtaa tuo 1.3 och koneen pakoventtiili avautuu?Olisin rakentamassa peltisarjaa omaani ,mut en ole saanut tuota lukemaa mistään selville