Mä melkein väittäisin että tää auto on tehty Ylihärmässä? Ainakin väri, varusteet ja tekniikan kuvaus viittais samaan autoon. Istuskelin tuon kyytissä joskus vuosia sitten ku suunnittelin omaa rojektiani... Voihan tuo olla joku muukin. Oma entinen omppuni menee nykyään kuulemma Porin suunnalla.
Hakola kirjoitti:Mä melkein väittäisin että tää auto on tehty Ylihärmässä? Ainakin väri, varusteet ja tekniikan kuvaus viittais samaan autoon. Istuskelin tuon kyytissä joskus vuosia sitten ku suunnittelin omaa rojektiani... Voihan tuo olla joku muukin. Oma entinen omppuni menee nykyään kuulemma Porin suunnalla.
Lanttolahan tarjos jo tuola etusivulla tätä samaksi autoksi ja Ville myönsi olevan sama Et ilmeisesti muistat oikein missä oot istunu
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
No viddu kato niinpä näkyykin! Tarvii vissii ottaa nää aurinkolasit päästä kun jää puolet huomaamatta Toikin auto on muuten katsastettu aikoinaan Kauhavalla kuten omanikin, mutta kyseinen inssi on saanu sellaset traumat näistä B omppu + suora 6-vehkeistä että se varmaan juoksee pakoon kun joku seuraavaksi yrittää samanlaista leimalle! Se soitti mulle puoli vuotta leiman jälkeen että kerroppas nyt vielä mitä muutoksia siihe sun autoos on tehty. Se sano että kun AKE:n mies istuu vieressä ja haluaa tietää Oli siinä pokassa pitelemistä! Siihen aikaan oli muutosprosentti tuontiautoissa alempi kuin suomiautoissa.