Ostin GSi astran

Keskustelua Opeleista
muggo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja muggo »

JPaVR6 kirjoitti:Siis tarkoitin että on ostettu jo. Meen tossa illalla laittaan sen kunhan kone jäähtyy. Hitsautan sen myöhemmin kun löydän paikan.
muggo kirjoitti:kun kerran toi palikka oli irti
Meinaatko että pitää ottaa irti? Saako sen irti ilman että valuu öljyt pois?
No voisin väittää että jos et sitä ihan öljyttömäksi saa (jos se kerran on kiinnikkin vielä niin taitaa valua kokoajan öljyä siihen?) niin tuskin pysyy kemiallinen, tietty voihan sitä kokeilla väliaikaispatentiksi ennen kuin saat hitsautettua tuon.
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

No ei siä mitään niagaraa oo. Aika hiljaa valuu. Toi mömmö kuivuu 10min.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
muggo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja muggo »

JPaVR6 kirjoitti:No ei siä mitään niagaraa oo. Aika hiljaa valuu. Toi mömmö kuivuu 10min.
Mutta se mömmö ei tykkää yhtään kun sitä öljyä valuu sieltä halkeamasta :) Mutta kerro sit kuinka kävi ja kuinka kauan pysyy se mötti sitä tahnaa paikallaan ;)
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

En taida tänään enää jaksaa laittaa sitä. Menee huomiselle.
www.samatsukat.fi
Vectra91
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Vectra91 »

Ei saatana kannata tollasia poppakonsteja tehdä, itse en ainankaan tollasta tekis vaan vaihtaisin ton pumpun uuteen, ei se niin kallis ole, joku kaunis päivä toi kemiallinen metalli lentää tuolta kuiteskin tielle.

Ostitko muuten ton auton j-kylästä?
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Vectra91 kirjoitti:Ei saa...na kannata tollasia poppakonsteja, itse en henk. koht. tollasta tekis vaan vaihtaisin ton pumpun uuteen.

Mikkelistä hain. Tarviiko koko pumppu ostaa muka? Eikö riitä että hitsaa ton umpeen?
www.samatsukat.fi
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

itsekkin tiedän yhden xe:n mistä oli menny halki öljypumppu siitä lauhduttimen ryöstölaipan kohdalta...siitä leipo kone kiinni samantien.kemiallinen metalli ei tuu pitää tulla,mutta aika vaikee sitä on hitsatakin koska alumiinikin imee aina öljyä itseensä...osta suosiolla uus öljypumppu.ja vinkiks niille joilla tuntuu että vuotaa etupäästä öljyä jostain niin kokeilkaa onkos öljypumpun pultit edes kiinni...omassa ei ollut(koneella oli ajettu 79tkm)
Todennäköisesti väärässä.
Vectra91
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Vectra91 »

Onko rekkarin loppu osa 744? Aika outo juttu että mikkelistä ostit ton ja itse asun mikkekissä enkä ole ikinä nähnyt tuota, mulle tarjottiin samanlaista 744 loppuosalla vaihtoon j-kylästä.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

autoasemalla tais olla myynnissä tollanen?????
Todennäköisesti väärässä.
AlpinWeiss
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AlpinWeiss »

Mä muuten ajelin tänään GSi astralla ja hyvinhän se tuntui menevän! Renkaat tulessa... :oops:
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Vectra91 kirjoitti:Onko rekkarin loppu osa 744? Aika outo juttu että mikkelistä ostit ton ja itse asun mikkekissä enkä ole ikinä nähnyt tuota, mulle tarjottiin samanlaista 744 loppuosalla vaihtoon j-kylästä.
Ei ole vaan 803. Tää on siittä visulahden edestä, Autotuonti J.Toivakainen. Anttolassa oli ennen tota liikettä.
www.samatsukat.fi
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Vectra91 kirjoitti:Ei saatana kannata tollasia poppakonsteja tehdä, itse en ainankaan tollasta tekis vaan vaihtaisin ton pumpun uuteen, ei se niin kallis ole, joku kaunis päivä toi kemiallinen metalli lentää tuolta kuiteskin tielle.

Uus pumppu näyttäis olevan yli 200€. Eli on se aika kallis.
www.samatsukat.fi
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Vikaa vaan tulee lisää. Uuden laturin laakeri kitisee ilkeesti ja tyhjäkäynti seilaa vaikka vaihdoin uudet tulpat ja johdot. Olisko sitten puola tai tyhjäkäyntimoottori mikä vois olla vika?

Ps. Se öljyvuoto ei loppunu :lol: Kai sitä on sitten pakko vaihtaa se pumppu. Voi olla etten saanu sitä kemiallista metallia jokapaikkaan kun oli niin pirun ahtaat tilat.
www.samatsukat.fi
Statics
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Statics »

Pesone kirjoitti:
kumimuumi kirjoitti:2.0 16V Ecotec on X20XEV ja siitä irtoaa 100kW. Siinä on venakopassa se tulppien suoja muovi suora.

Opelin oma 2.0 16V on 20XE tai katin kanssa C20XE. Tyypista riippuen hönkii 150 tai 156hv, eli sen 110kW. Siinä taas venakopassa on L-muotoinen muovi. Ja se SFI-kotelo. Ja noissahan taitaa olla alumiinen öljypojha. Kohtuu kysyttyjä tuolla ostetaan sälää-osiossa 8)
Siis mitä..? Joo
Nää edellä mainitut kommentit on kuin suoraan Nipponpaljonnappuloita clubin sivuilta.... Ja omat on nyt parin promillen aikaan saannosta taas kerran, mutta...
Vuoden 95- jälkeen ei laitettu minkää opelin keulille {Näin olen ymmärtänyt} ( ollei tein sen itse) SFI:tä Eli punakantista, eli c20xe:tä Mistä löytyy tod.näk. vähintään se 150 hp... eli tehtaan ilmoittamat 110 kw on kuulemma löytynyt joka koneesta mikä on penkitetty ja yleensä on löytynynyt ylikin nämä tehot....
Vuoden -96 Gsi Astmakaan ei oo mikään Paska... mutta siitä nyt sattuu vaan irtoomaan se 136 hp maks...
no jo on perkele että 95 vuoden jälkeen ei oo laitettu c20xe konetta, mutta jostain se on mun konepellin alle ainakin tippunut tehtaalta asti.. taitaa olla tullu tehtaalla joku virhe kun on moisen koneen laittanu 96 astraan.. tarvii varmaan soittaa ja valittaa..
Kotis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kotis »

Siis mitä..? Joo
Nää edellä mainitut kommentit on kuin suoraan Nipponpaljonnappuloita clubin sivuilta.... Ja omat on nyt parin promillen aikaan saannosta taas kerran, mutta...
Vuoden 95- jälkeen ei laitettu minkää opelin keulille {Näin olen ymmärtänyt} ( ollei tein sen itse) SFI:tä Eli punakantista, eli c20xe:tä Mistä löytyy tod.näk. vähintään se 150 hp... eli tehtaan ilmoittamat 110 kw on kuulemma löytynyt joka koneesta mikä on penkitetty ja yleensä on löytynynyt ylikin nämä tehot....
Vuoden -96 Gsi Astmakaan ei oo mikään Paska... mutta siitä nyt sattuu vaan irtoomaan se 136 hp maks...[/quote]

joo mullaki 96 malli ja siinäkin c20xe. ja tästäki asiasta on 100 kertaa tapeltu. ja asiahan on näin että peruskoneena oli ecotec, mutta c20xe sai lisämaksusta pellin alle.
Vastaa Viestiin