Outo paukahdus
Outo paukahdus
Mikähän vois olla kun oon parkkeerannu auton, nii vähän päästä kuuluu semmonen aika kova paukahdus auton alta. En oo pystyny paikallistaan että mistä sieltä. Ääntä vois kuvailla jotenkin, että jos lyö piiska-antennilla nokkapeltiin, lujaa. APUVA!!!
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
En oo koittanu. Mulla on tapana aina pitää käkkäri päällä ja vaihde vapaalla. Voisko liittyä käsijarruun?
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Mitä jos se vika on siinä? Onko aavistus mikä siellä paukahtaa?
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Koitetaan. Palataan illalla.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
- Undertaker
- 'Diplomat'

Ei toi semmonen ääni ole. Lyö piiska-antennilla autoos niin semmonen ääni.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
-
Hartikainen
- 'Admiral'

Aika kovaa saa räpsäyttää tuossa tapauksessaMahis kirjoitti:Tulis ekana mieleen että käkkärin vaijeri jumittas ja sitten yhtäkkiä vapautus nii se räpsäyttää koriin...
Eikös astrassakin ole sellanen kaksiosainen vaijeri, joka nojaa siihen takapalkkiin? No kuitenkin, ei mulla vaan vectrassa kuule mitään ääntä, kun ottaa käsijarrunpois päältä, saati kun vetää sen päälle...
'94 Audi V8 & ´90 Audi 200 20v
Olin liikkeellä tossa aiemmin ja koitin ilman käkkäriä. En kuullu kertaakaan paukahdusta, mutta jätin aina avaimet virtalukkoon. Mun kävi meinaan mielessä että liittyskö keskuslukko tähän jotenkin? Utopiaa!!
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
-
Osku
Loppupäässä ne kyllä siellä lepäilevät kiinni takapalkissa, mutta palkin etupuolella ne vaijerit "yhdistyy" - sieltä voisi periaatteessa päästä kolahtamaan johonkin...Hartikainen kirjoitti:Eikös astrassakin ole sellanen kaksiosainen vaijeri, joka nojaa siihen takapalkkiin? No kuitenkin, ei mulla vaan vectrassa kuule mitään ääntä, kun ottaa käsijarrunpois päältä, saati kun vetää sen päälle...
Mun Calibrasta taas kuuluu takaa alta joskus outo pamahdus,ikään kuin kalauttais vasaralla auton pohjaan?Se pamaus voi tulla yht´äkkiä vaikka olis ajanut jo pidemmän matkaa maantietä,eli ei minkään jarrutuksen tai muun pomppimisen jälkeen? En oo vielä ehtiny tutkia mistä moinen kolaus,tuleeko jollain mieleen vastaavia oireita??
Eilen auto rupesi yhtäkkiä ajaessani motarilla täristämään,luulin jo että rengas oli puhki ja ajoin tiensivuun.Mitään ei näkynyt eikä tuntunut ja kun jatkoin matkaa oli tärinä tipo tiessään?
Näitä on vaan vähän vaikea alkaa tutkimaan kun viat on tollaisia ohimeneviä.
Eilen auto rupesi yhtäkkiä ajaessani motarilla täristämään,luulin jo että rengas oli puhki ja ajoin tiensivuun.Mitään ei näkynyt eikä tuntunut ja kun jatkoin matkaa oli tärinä tipo tiessään?
Näitä on vaan vähän vaikea alkaa tutkimaan kun viat on tollaisia ohimeneviä.