ET 30 vanteet B2 sporttivectraan?
ET 30 vanteet B2 sporttivectraan?
7.5x17 et 30 215/45 renkailla, alusta vakio sport. Onko mitään järkeä? Kenelläkään kokemusta?
Re: ET 30 vanteet B2 sporttivectraan?
Pikaisella laskemisella... Ei mene. Tai menee mut raapii, itelle yritettiin sporttiin 225/40-18" pyöriä 35:n offsetilla ja suoralla meni hyvin kun ei ollut ketään takapenkillä. 40:n offsetillä sopi ja jäi tilaakin.584Vectra kirjoitti:7.5x17 et 30 215/45 renkailla, alusta vakio sport. Onko mitään järkeä? Kenelläkään kokemusta?
MV6
Mulla on B1-sport, rengastus samoilla lukemilla paitsi ET35. Pari kertaa jouduin korjaamaan takakaarien pokkauksia kun töyssyissä rengas otti kiinni.
Sitten vaihdoin -40mm alustasarjan ja raapi lähes koko ajan, jos joku istu takana.
Lopulta väänsin takakaaren pokkaukset sisään ylös, eikä oo raapinu sen jälkeen.
Sitten vaihdoin -40mm alustasarjan ja raapi lähes koko ajan, jos joku istu takana.
Mulla sitten oli toi 215/45 17" ET35 eikä ottanut ikinä mihinkään kiinni.Gapo kirjoitti:Mulla on B1-sport, rengastus samoilla lukemilla paitsi ET35. Pari kertaa jouduin korjaamaan takakaarien pokkauksia kun töyssyissä rengas otti kiinni.
Lopulta väänsin takakaaren pokkaukset sisään ylös, eikä oo raapinu sen jälkeen.
Kasituumasilla vanteilla ja 225/45 -renkailla vaadittiin se 40:n offset.
MV6