Tietenkin ne johdot on sielä tallessa, eihän sitä tiedä mitä sadassa vuodessa tarvii
mitä onko leimaamisen kans ollu ongelmia? joskus kun ite sitä katsastelin niin kitisi just rekkarin valosta...totes inssi et sulta puuttuu kilven valo! vastasin sille vaan et niin puuttuu, eikä oo tulossa...keskustelu siitä lampusta jäi siihen!
ikinä ei mulla ollessaan pompannu katsastuksessa!
jokos siitä löytyy kuvia www:stä nyky kunnossaan?
Vähän oli mutta ei pahoja . Valitti ku oli niin matala ja ym. Piti muutoskatsastaa uudelleen. Vissiin en vaan ollut tarpeex jyrkkä sille katsastus äijälle. Ei oo vielä kuvia netissä(ehkä joskus). Laitoin eilen näytön ja dvd soittimenki
Edit: Kännissä ku kirjoittaa niin pitää aina korjata näitä KIRJOITUSVIRHEITÄ
Kato Ari prkl mitä isäntä? Jaa, laittanu pientä palloa astraan, 20" Jaa ookko tännepäin tulosa taas reissaamaan? Soittelehan jos oot tulossa niin pitää käydä pyörähtämässä kattoon tota astraa, viimeksi se oli aika vakio ku näin sen, ei näköjään enää.
Pitäskö sitä painia jossain välissä? Mietin vain että kun lähestyy tuo kesän suuri juhlakin kalajoella niin ois jees tietää onko muita menossa ja vähän tuumailla jne. Eli koskas miittiä? Jos sunnuntaista puhutaan niin tämä sunnuntai sopis mulle, seuraavana oon jo lomareissulla
Brewer kirjoitti:Pitäskö sitä painia jossain välissä? Mietin vain että kun lähestyy tuo kesän suuri juhlakin kalajoella niin ois jees tietää onko muita menossa ja vähän tuumailla jne. Eli koskas miittiä? Jos sunnuntaista puhutaan niin tämä sunnuntai sopis mulle, seuraavana oon jo lomareissulla
Nykyään aika hiljaisen oloista noissa teidän miiteissä...Ei kalajoelle ilmeisesti kukaan ollut tulossa sieltä, muutakuin sinä
Itsekkin olin niiden harvojen rovaniemeläisten joukossa viimekesänä kalojoella..
Nyt ollaankin eripuolella suomea asumassa joten valtavirran mukana sitten tullaan...
Ei se mitään meinaa, jo mie osaan yksinki sinne etelään ajaa, varsinkin kun lähden matkaan jo maanantaina Sinnehän ajaa aika nopeasti sillä koko matka on alamäkeä, ainakin kartasta katsottuna
Olipas tunkua, mie istuin yksin zephyrissä, pari jannua kävi ajamassa ohi, minusta oli jotain PCF:n porukkaa nii nostin kättä mutta ei herättänyt kavereissa mitään toimenpiteitä paitti kurvasivat teboilille kaffella ollessani joku kävi kalikalla kattomassa. Noh, myöhemmin sit
nonii pojat päätettiin antin kans et kokeillaan ens sunnuntaina viel kerran elvyttää tätä miitti hommaa....oisko ketään tulossa?jos nyt ei ketään kiinnosta nii poistetaan tämä miitti ketju kokonaan...antti laittaa tonne otsikkoon päivämäärän kuhan käy koneella.ilmottakaa nyt itsestänne.
hangover tuning
MB W202 -95 OM605 superturbo
Opel Astra H 1.6 opc line -08
Tulosa. Laitoin tuon ajan tuonne. Timppa ja Janne varmaan kans tulee joten olishan se mukava saada taas porukkaa raatile. Ne jotka lupaa tulla muttei tule niin tietävät kohtalonsa: