Madalletun auton ohjauskulmien säätö...

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Commander
'Kadett'
'Kadett'

Madalletun auton ohjauskulmien säätö...

Viesti Kirjoittaja Commander »

Moro!

Onko tietoa missä onnistuu pk-seudulla ohjauskulmien säätö kun calibra on -30mm madallettu ja etuspoileri matala??? :-?

Porvoon Euromaster ja Vianor on käyty läpi mutta heillä eivät osanneet laitteillaan kulmia säätää juuri tuon mataluuden takia, joten nyt pitäisi löytää paikka jossa onnistuu madalletun auton kulmien säätö. :roll:
Astrax Sport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astrax Sport »

Itse ottaisin etu puskurin pois ja menisin johonkin paikkaan missä on 3D-suunatauslaite. Etuna on se että itse suuntauksessa ei tarvii tehdä vanteen heitton kompensointia, vaan auto ajetaan 4-pilari nostimelle ja autoa liikutellaan edestakaisin ja rattia pyöritellään...

Yksi paikka mikä nyt äkkiä tulee mieleen on Malminkartanon Autohuolto siellä muistaakseni on 3D.

Vianooreilla ja euromasterilla ei ole kyseisiä laiteita tietääksin käytössä yhtään, vaan he tekevät ns. normaali suuntauslaitteilla jossa on erilliset projektorit mitkä kiinnitetään renkaisiin. Ja juuri näissä laitteissa kun projektroit kiinnitetään renkaisiin joudutaan aina tekemään se vanteen heiton kompensointi jokaiselle renkaalle erikseen.

-(z)-
*Astra H Sedan -08*
Astrax Sport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astrax Sport »

Itse ottaisin etu puskurin pois ja menisin johonkin paikkaan missä on 3D-suunatauslaite. Etuna on se että itse suuntauksessa ei tarvii tehdä vanteen heitton kompensointia, vaan auto ajetaan 4-pilari nostimelle ja autoa liikutellaan edestakaisin ja rattia pyöritellään...

Yksi paikka mikä nyt äkkiä tulee mieleen on Malminkartanon Autohuolto siellä muistaakseni on 3D.

Vianooreilla ja euromasterilla ei ole kyseisiä laiteita tietääksin käytössä yhtään, vaan he tekevät ns. normaali suuntauslaitteilla jossa on erilliset projektorit mitkä kiinnitetään renkaisiin. Ja juuri näissä laitteissa kun projektroit kiinnitetään renkaisiin joudutaan aina tekemään se vanteen heiton kompensointi jokaiselle renkaalle erikseen( autoa nostetaan ja lasketaan ja nostetann ja lasketaan)

-(z)-
*Astra H Sedan -08*
Vastaa Viestiin