C20XE-koneen räjäytyskuva
C20XE-koneen räjäytyskuva
Onko kenelläkään tietoa mistä löytyisi C20XE-koneen räjäytyskuva tai jonkinlainen korjausopas?
Ascona C 16NE - Vectra A C20XE - Vectra B X20XEV - Astra G Z22SE - Vectra C GTS Y22DTR - Insignia A20DTH
Täälläkin olis tarvetta.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Astran 91-98 korjausopas (alfamer) löytyy pdf muodossa omalta compuutterilta... saa sähköpostina jos haluu...
ihan hyvinhän siinä on tuo c20xe mosakin läpi käyty, mutta ei sillä vielä kuuhun mennä.
Siksi jaan sitä ilmaiseksi kun itsekin tuon ihan googlen avulla löysin ja varmaan löytyy edelleenkin jos viitsii etsiä
ihan hyvinhän siinä on tuo c20xe mosakin läpi käyty, mutta ei sillä vielä kuuhun mennä.
Siksi jaan sitä ilmaiseksi kun itsekin tuon ihan googlen avulla löysin ja varmaan löytyy edelleenkin jos viitsii etsiä
-99 v6 4motion paskatti variant aut. / -66 kupla / -00 1,4 mopo golffi (opel´s allway´s on my mind, monta sorsaa, pari astmaa ja omena)
Laita ny ihmeessä jo mulle toi.

www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Kiitos nopeasta vastauksesta.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Kaivataan tääläkin. Saintiel69@hotmail.com
Tännekki vois lähettää jos kehtaat. jannelaitinen@netti.fi
Rupee menemään kyllä warehommiksi. Jos on itse löytänyt netistä ja pistää sitten jakoon eteenpäin niin sepä ei ole sallittua. Kyllä mullakin on Haynesin C20XE:n huolto-ohjeet, jotka olen netistä löytänyt aikoinaan, ja olisihan ne laitettu vaikka kerhon serverille jo aikaa sitten muttakun kyseessä on kaupallinen opas, niin eipä saa. Foorumin tarkoituksena ei ole olla "manuaalinen p2p-verkko".
Toi on hyvä pointti. Enpä ole tullu ajatelleeks tommosta.ata kirjoitti:Jos on itse löytänyt netistä ja pistää sitten jakoon eteenpäin niin sepä ei ole sallittua. muttakun kyseessä on kaupallinen opas, niin eipä saa.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Tässä parit aidot ja lailliset kuvat C20XE:n purkamisesta http://www.ascona.fi/have/xeprojekti/index.html