18"

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
opel kuski
'Agila'

18"

Viesti Kirjoittaja opel kuski »

Moikka.hommasin 03 C Vectran ja heti piti tulla tänne OCF sivuille ihmettelemään.kysyisin muilta että kun hommasin 18" alut alle niin onko jollain saman kokoiset vakio alustalla?jääkö korkea näköiseksi?renkaiksi 225/45.oli niin halpa paketti et piti heti lyödä kättä päälle.auton saan huomenna ja ennakko kyselyä tässä suoritan.Kiitos näkemiin :x
Suomi Finland
rekordE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rekordE »

No jos olet sen paketin jo ostanut, niin sittenhän se selviää kun lyöt vanteet alle minkä näköinen siitä tulee.... :o

Ja mikä on sitten korkean näköinen kenenkin mielestä, on melko subjektiivinen käsite...

Henkilökohtaisesti ajattelin ennen topicin avaamista otsikon perusteella, että mahtuuko ko. setti pyörimään alla, kun sitäkin tällä foorumila kysellään harva se päivä...

Mutta onnea Opelin omistajalle!!!
Inkku A tiisseli
opel kuski
'Agila'

Kyllä mä olin katsovinani tuolta vannetaulukosta et pitäisi mahtua.kai ne osaa siellä liikkeessä katsoa ton et:n kohilleen että eivät ton 16" mukaan niitä laita.nyt rupes pelottaan. :o ...
Suomi Finland
rekordE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rekordE »

opel kuski kirjoitti:Kyllä mä olin katsovinani tuolta vannetaulukosta et pitäisi mahtua.kai ne osaa siellä liikkeessä katsoa ton et:n kohilleen että eivät ton 16" mukaan niitä laita.nyt rupes pelottaan. :o ...
No älä hätäile, kyllä periaatteessa liikkeen vastuulla on että vanteet tulee sopimaan autoon, jos olet vanteita hankkiessasi ilmoittanut mihin vaunuun ne on tulossa. Niinkuin ilmeisimmin oletkin tehnyt
Inkku A tiisseli
opel kuski
'Agila'

Juu näin sen kans järkeilin.mä niitä 17" mietin ja katselin sitä lokarin kaarta niin ajattelin et ne näyttää varmaan pieniltä kun niissä näytti olevan kokoa ja päädyin sitten noihin kasitoistasiin.ja hintaero 150e!ei ollut sitten enää vaikea päätös.no pölijät pärjää :-?
Suomi Finland
Vastaa Viestiin