Entäs tämä? Kuvasta on peitetty auton merkit ja tietysti tuo esittelykyltti, joka tosin edelleen kertoo että kyseessä on urheiluauto...
Vieressä olevan oranssin automallin tietysti tuntevat kaikki, joten sitä ei kysytä, tosin jos tietää tämän valkoisen auton mallin niin voihan sen oranssinkin mainita...
P5:n nenä siinä on, lamput lainattu ties mistä jenkistä.
Noitahan oli eri metriluvuilla 17 ja 20 ainakin.
Lienee se 20M, tulpanjohdoista laskien, ellei siihen ole vaihdettu konetta jostain muualta.
TTS:ssä taisi olla enemmän tavaraa V:n päällä?
Jukka T kirjoitti:
P5:n nenä siinä on, lamput lainattu ties mistä jenkistä.
Noitahan oli eri metriluvuilla 17 ja 20 ainakin.
Lienee se 20M, tulpanjohdoista laskien, ellei siihen ole vaihdettu konetta jostain muualta.
TTS:ssä taisi olla enemmän tavaraa V:n päällä?
Oikein laskettu tulpanjohdot, eli P5 20 metrinenhän tuo. Vieläpä oikein HT.
Piruuttani yritin keksiä opelisteille pahan, mutta taitaa sittenkin aika käsikädessä kulkea opel ja ford harrastus.
ata kirjoitti:Entäs tämä? Kuvasta on peitetty auton merkit ja tietysti tuo esittelykyltti, joka tosin edelleen kertoo että kyseessä on urheiluauto...
Kasipätkä Bertonen jäljiltä.
Fehler In Allen Teilen siis.
No sellainenhan se on. Fiat 850 Spider 1968. Ja 58 hv urheiluauto malliksi niille 8V-Calibran mollaajille...
Ja se takana ollut oranssi oli vissiin niin helppo ettei sitä viitsinyt kukaan edes mainita...
Pistetään tähän seuraava kuva omista kuva-arkistoitani, yleensähän itse olen käyttänyt vain itse kuvaamiani kuvia... niin nytkin. Taas täysin muokkaamaton kuva.
Joo, seinällä oleva maski on Overland Whippetistä, mutta sehän lukeekin siinä kyltissä... mutta ko. maski ei ole kuvan autosta. Eli mikäs on auto (tai minkä auton alusta) on tuossa salaisessa paikassa. Ko. auton kori valitettavasti tuhoutui pari vuotta sitten ladon romahtaessa peltiosien päälle...