miks toi "Suurimmat sakot ja tutkatut lukemat? :)" on lukit

Keskustelua Opeleista
Lukittu
Brutal
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Brutal »

Eihän tollanen topicci nyt ketään luulis yllyttävän ottamaan sakkoja itelleen? :razz:
Signature tai silleen...
AstraSi
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AstraSi »

Voit miettiä sitä iltaisin hiljaa itseksesi... :roll:
VP
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja VP »

Hmmm...miksihän :eek:
Miksi tänne ylipäätänsä laitetaan tommosia topikkeja!!!

<font size=-1>[ This Message was edited by: VP on 2003-02-21 12:46 ]</font>
Topah76
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Topah76 »

Ei tänne nyt sentään millasia tahansa topickeja voi laittaa. nimim.kokemusta löytyy. :lol:
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jaakko- on 2005-01-11 22:53 ]</font>
JLP
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JLP »

Mä vissiinki heitin vähän liian rajun vastauksen siihen topiciin. Mutta kun niin vain tapahtu. Mutta jos siitä ei saa kertoa niin sitten se on VOIVOI!
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Hyvä että on lukittu..tuon kaltaiseen keskusteluun ei ole olemassa mitään järkeviä perusteluja.
Samantien voitaisiin keskustella kuka on keilannut eniten jalankulkijoita kumoon,kuka ajanut eniten päin punaisia liikennevaloissa,kuka ajanut suurimmilla promillelukemilla, kenen kortti on ollut hyllyllä pisimpään/ useimmin jne jne jne.

Valitettavasti tuon kaltainen keskustelu menee aivan liian helposti siihen että jotkut alkavat paukuttamaan henkseleitään tyyliin "olen varmasti ajanu kovempaa kuin sinä.." Ei sen kaltaiseen keskusteluun pitäisi olla mitään tarvetta.
Te jotka haluatte noista jutuista puhua niin menkäähän takas sinne kotipaikkakuntanne torille,ajakaa autonne 2cm:n päähän toisistanne,avatkaa ikkunat ja puhukaa siellä mitä p..kaa haluatte. Tai vielä parempi jos voitte tehdä sen jossain kadun varrella niin saatte samalla tukittua yhden kaistan muilta autoilijoilta! :smile:

Että lippikset vaan takaraivolle,Tallinnasta ostetut Rayban-kopiot silmille ja Asconasta takapönttö pois niin pörisee kivasti..siitä se lähtee poijjaat.. :smile: :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-02-22 11:38 ]</font>
Tude
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tude »

Eipä ole juurikaan lisättävää tuohon ylempänä olevaan "mä" nimimerkin kirjoitukseen. Yksinkertaisesti vain tällaisia keskustelua ei haluta foorumille tuotavan, laittomuuksistahan siinä puhutaan. Olkoonkin että varmasti jokainen sitä ylinopeutta on ajanut, siltikin..jatkot jossain muualla..
Kuva
Lukittu