Miksi Opeleita vihataan??
Miksi Opeleita vihataan??
Kertokaa ny joku miksi Ooppeleita aina haukutaan. Alkaa sekin syömään. Mulla Astra ollu jo 5 vuotta ja ei tarvi ku bentsiiniä ostaa tankkiin. Ja tottakai kulutus osat mitkä vaatii vaihtoa.
Kaikki mainitut yleensäkumimuumi kirjoitti:No kun ooppelit on paskoja.
Ei mutta. Kyllähän kaikkia muitakin automerkkejä haukutaan. Ladat on paskoja. Fiiatitkin on paskoja. Hondat, Pösöt, kaikki on paskoja.
VW Transporter T3 (tulossa 1,9td), Nissan 200sx s13 2,0t, Opel Omega 2,5td
Takavetoisia turboja..hmm
-
uusi opelisti
- 'Kadett'

Ikävän usein se on noin. Mä oon pohtinut asiaa ja luulen että taustalla on joku yhtä tyhmä juttu kuin miksi kannattaa jotain futisjoukkuetta tms. En ymmärrä ja tuskin koskaan sitä opinkaan.. Euroja oon aina omistanut mutta jos rahaa olis niin kyllä tulis täällä eksoottisempia jenkkejä ja japsejakin kokeiltua, ei oo siitä kiinni mikä lätkä siinä nokalla onJ.S.T kirjoitti:Kaikkien mielestä yleensä oman auton merkki on paras ja muiden paska
VW Transporter T3 (tulossa 1,9td), Nissan 200sx s13 2,0t, Opel Omega 2,5td
Haha,mulla on opeleita ollut useita ja nyt on eka japsi toi 69 sprinteri. kaikissa on vikaa,semmoista autoa ei olekaan,ei edes toyota missä ei vikaa olis. mutta silti opel on ollut perseestä. varsinkin tuo oma 95 astra. miel tekis polttaa se samaan paikkaan.
mutta siitäkin huolimatta. seuraava auto on tod.näköisesti opel
eli joku sairaus taitaa olla tällä kuskilla ainakin
on pop ainakin silloin kun ei vikavalo pala 
mutta siitäkin huolimatta. seuraava auto on tod.näköisesti opel
eli joku sairaus taitaa olla tällä kuskilla ainakin
2.0t Re85
Tuo "opel on paska" tuntuu monella periytyvän geeneissä.
Meneppä kyselemään sellaisilta ihmisiltä mitä vikaa HEIDÄN opeleissaan on ollut,niin yleisin vastaus lienee,ettei ole koskaan edes omistanut ko merkin kulkinetta,on vaan kuullut että on paska.
Aina kaikki puhuu,että 90 luvun taitteen ja alkupuolen opelit on umpiruosteisia lahoja paskoja,mutta oman kokemuksen mukaan esimerkiksi samanikäiset hondat on enemmän mätiä.
Silti kukaan ei puhu,että hondat ruostuu käsiin.
Joka merkissä/mallissa on omat huolensa ja se on ihan fakta.
Kaverilla on vuoden 01 270CDI E-mersu.
Voisitteko kuvitella maksavanne 35 000€ yli 200tkm ajetusta 4v vanhasta autosta,josta on jo kertaalleen kaikki ovet vaihdettu ruosteen takia?
Kertokaa joku mulle mitä mersulla on tuohon hintaan enempi tarjolla,kuin opelilla?
Siis muutakin,kuin törkeän kalliit varaosat ja huolto.
Samalla hintaa pistää vaikka samanikäiseen MV6 omegaan aika paljon rahaa huoltoihin...
No muttakun se on mersu...so what.
Itse en ole mikään merkkiuskollinen,tullut ajettua japsia,ranskista useampaa eri autoa ja moni on ollut todella hyviä.
Seuraava auto itselläni on todennäköisesti joku muu kuin opel,ellei satu tulemaan jotain järkevän hintaista nelivetomallia lähivuosina markkinoille
Niin,ja omasta 15v vanhasta opelista on vaihdettu vähemmän alustanosia kulumisen takia,kuin tuosta kaverin mersusta.
Ja vielä vähemmän ovia
E: ei nyt ollut sen enempää tarkoitus alkaa mitään merkkiä dissaamaan.
Lähinnä ajattelin tuoda esille tämän esimerkin "johtotähdestä".
Joka merkissä on hyvät ja huonot puolensa.
Siinä vaiheessa kun joku esittelee minulle auton jossa ei ole mitään vikaa,voin alkaa liputtaa sen puolesta.
Kaikki autot on paskoja ja vikoja tulee merkistä ja mallista riippumatta...
Meneppä kyselemään sellaisilta ihmisiltä mitä vikaa HEIDÄN opeleissaan on ollut,niin yleisin vastaus lienee,ettei ole koskaan edes omistanut ko merkin kulkinetta,on vaan kuullut että on paska.
Aina kaikki puhuu,että 90 luvun taitteen ja alkupuolen opelit on umpiruosteisia lahoja paskoja,mutta oman kokemuksen mukaan esimerkiksi samanikäiset hondat on enemmän mätiä.
Silti kukaan ei puhu,että hondat ruostuu käsiin.
Joka merkissä/mallissa on omat huolensa ja se on ihan fakta.
Kaverilla on vuoden 01 270CDI E-mersu.
Voisitteko kuvitella maksavanne 35 000€ yli 200tkm ajetusta 4v vanhasta autosta,josta on jo kertaalleen kaikki ovet vaihdettu ruosteen takia?
Kertokaa joku mulle mitä mersulla on tuohon hintaan enempi tarjolla,kuin opelilla?
Siis muutakin,kuin törkeän kalliit varaosat ja huolto.
Samalla hintaa pistää vaikka samanikäiseen MV6 omegaan aika paljon rahaa huoltoihin...
No muttakun se on mersu...so what.
Itse en ole mikään merkkiuskollinen,tullut ajettua japsia,ranskista useampaa eri autoa ja moni on ollut todella hyviä.
Seuraava auto itselläni on todennäköisesti joku muu kuin opel,ellei satu tulemaan jotain järkevän hintaista nelivetomallia lähivuosina markkinoille
Niin,ja omasta 15v vanhasta opelista on vaihdettu vähemmän alustanosia kulumisen takia,kuin tuosta kaverin mersusta.
Ja vielä vähemmän ovia
E: ei nyt ollut sen enempää tarkoitus alkaa mitään merkkiä dissaamaan.
Lähinnä ajattelin tuoda esille tämän esimerkin "johtotähdestä".
Joka merkissä on hyvät ja huonot puolensa.
Siinä vaiheessa kun joku esittelee minulle auton jossa ei ole mitään vikaa,voin alkaa liputtaa sen puolesta.
Kaikki autot on paskoja ja vikoja tulee merkistä ja mallista riippumatta...