Varataanko porukalla Ahvenisto? Rata varattu 12.7 klo 14-17
Minä ehdinkin kysellä mistä niitä Toyoja saa, mutta katsottuani hinnan täytyy todeta että tuolla kulumistahdilla jää hankkimatta.PeteA kirjoitti:Vaihdoin äsken toiset renkaat autooni , vaikka kyllähän näilläkin vielä olisi pärjännyt![]()
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
juu olihan siellä taas ihan mukavaa. Tosin ei jaksanut tankata täyteen ennen radalle menoa ja parin kiekan jälkeen alkoi hörppimään ilmaa mutkissa niin ei meinannut saada vauhtia päälle. mutta sitten oli pakko käydä tankkaamassa jotta pääs ajelee. Ei vaan hirveästi viittinyt noilla käyttö pyörillä ajella. autoja ois saanu olla enemmän...Ja NAISIA 
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Noi oli mun kolmannet ratapäivät noilla renkailla ( kemora ja 2 x ahvenisto ).anttist kirjoitti:Minä ehdinkin kysellä mistä niitä Toyoja saa, mutta katsottuani hinnan täytyy todeta että tuolla kulumistahdilla jää hankkimatta.PeteA kirjoitti:Vaihdoin äsken toiset renkaat autooni , vaikka kyllähän näilläkin vielä olisi pärjännyt![]()
Montako kilometriä tai kierrosta noilla pystyi kokonaisuudessaan ajamaan?
Vaikea sanoa montako kierrosta kesti kaiken kaikkiaan ... liian vähän joka tapauksessa. Jos nyt jotain lukuja heitän , niin sanotaan vaikka 30 kierrosta kemoraa ja 70 kierrosta ahvenistoa. Voi olla että kierroksia tuli enemmänkin.
Ei sen puoleen ... mun (rata-)ajolla kuluu muutkin renkaat aika sukkelaan. No se on sitä kulutuspintaa
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
No jos nuo oli Toyo Proxesit niin en ihmettele, minullakin oli yhdet sellaiset jotka kuluivat alta aikayksikön ja olivat pehmeää puuroa muutenkin radalla. Oletko kokeillut Yokohaman performance-renkaita? Minulla on ollut muutamat sellaiset (mm. A520 ja A539) ja kokemukset niistä ovat positiivisia.PeteA kirjoitti:Noi oli mun kolmannet ratapäivät noilla renkailla ( kemora ja 2 x ahvenisto ).
Vaikea sanoa montako kierrosta kesti kaiken kaikkiaan ... liian vähän joka tapauksessa. Jos nyt jotain lukuja heitän , niin sanotaan vaikka 30 kierrosta kemoraa ja 70 kierrosta ahvenistoa. Voi olla että kierroksia tuli enemmänkin.
Ei sen puoleen ... mun (rata-)ajolla kuluu muutkin renkaat aika sukkelaan. No se on sitä kulutuspintaa
Piti tosiaan lähteä käymään tuolla, mutta tuli nukuttua "pommiin" eli heräsin vähän liian myöhään...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Noi oli Toyo Proxes R888:t ... ihan hyvät renkaat kunhan pintaa löytyy. Eilen rupesi kyllä pahasti lipsumaan kulumisen myötä.ata kirjoitti: No jos nuo oli Toyo Proxesit niin en ihmettele, minullakin oli yhdet sellaiset jotka kuluivat alta aikayksikön ja olivat pehmeää puuroa muutenkin radalla. Oletko kokeillut Yokohaman performance-renkaita? Minulla on ollut muutamat sellaiset (mm. A520 ja A539) ja kokemukset niistä ovat positiivisia.
Piti tosiaan lähteä käymään tuolla, mutta tuli nukuttua "pommiin" eli heräsin vähän liian myöhään...Vaikka tulihan sitä radalla ajettua just viikonloppuna Kemorassa.
"Ensi kaudella" voisi koittaa jotain muitakin renkaita ( jos ajaminen vielä kiinnostaa ) ... loppukaudeksi mulla on vielä yhdet R888:t odottamassa alle asennusta.
A520 oli ilmeisesti hyvä aikoinaan, mutta A539 ei ole kyllä mistään kotoisin kuivalla eikä märällä. Itselläni on tosin kokemuksia vain 185/60-14 kokoisista rinkuloista. Uskomattoman velttorunkoinen rengas enkä varmasti enää koskaan osta toisia samanmallisia missään koossa.ata kirjoitti:PeteA kirjoitti: No jos nuo oli Toyo Proxesit niin en ihmettele, minullakin oli yhdet sellaiset jotka kuluivat alta aikayksikön ja olivat pehmeää puuroa muutenkin radalla. Oletko kokeillut Yokohaman performance-renkaita? Minulla on ollut muutamat sellaiset (mm. A520 ja A539) ja kokemukset niistä ovat positiivisia.
Nyt käytössä on Kumho Ecsta 712 halpisrenkaat koossa 205/40-17 ja toimii hintaan nähden oikein hyvin. Ei saa sulamaan alle ainakaan minun ajollani ja ovat todella jäykkärunkoiset tässä hintaluokassa. Minkäänlaista merkkiä olkapään kulumisesta ei ole eli rengas pysyy hyvin muodossaan vanteella. Sateella eivät ole kummoiset, mutta on niillä kaksi sadekelin ratapäivääkin tullut ajettua.