Varataanko porukalla Ahvenisto? Rata varattu 12.7 klo 14-17

Keskustelua Opeleista
Lukittu
Kadett *E
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kadett *E »

juuh, olihan se mukavaa. ajamalla kiekkoi oppii kyl ja kun tilaa oli niin pääsi rauhas totutteleen rataan...ja sit loppua kohti jo ajaan ihan reippaasti.
anttist
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja anttist »

PeteA kirjoitti:Vaihdoin äsken toiset renkaat autooni , vaikka kyllähän näilläkin vielä olisi pärjännyt :D
Minä ehdinkin kysellä mistä niitä Toyoja saa, mutta katsottuani hinnan täytyy todeta että tuolla kulumistahdilla jää hankkimatta. :) Montako kilometriä tai kierrosta noilla pystyi kokonaisuudessaan ajamaan?
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

juu olihan siellä taas ihan mukavaa. Tosin ei jaksanut tankata täyteen ennen radalle menoa ja parin kiekan jälkeen alkoi hörppimään ilmaa mutkissa niin ei meinannut saada vauhtia päälle. mutta sitten oli pakko käydä tankkaamassa jotta pääs ajelee. Ei vaan hirveästi viittinyt noilla käyttö pyörillä ajella. autoja ois saanu olla enemmän...Ja NAISIA :lol:
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
PeteA
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeteA »

anttist kirjoitti:
PeteA kirjoitti:Vaihdoin äsken toiset renkaat autooni , vaikka kyllähän näilläkin vielä olisi pärjännyt :D
Minä ehdinkin kysellä mistä niitä Toyoja saa, mutta katsottuani hinnan täytyy todeta että tuolla kulumistahdilla jää hankkimatta. :) Montako kilometriä tai kierrosta noilla pystyi kokonaisuudessaan ajamaan?
Noi oli mun kolmannet ratapäivät noilla renkailla ( kemora ja 2 x ahvenisto ).
Vaikea sanoa montako kierrosta kesti kaiken kaikkiaan ... liian vähän joka tapauksessa. Jos nyt jotain lukuja heitän , niin sanotaan vaikka 30 kierrosta kemoraa ja 70 kierrosta ahvenistoa. Voi olla että kierroksia tuli enemmänkin.

Ei sen puoleen ... mun (rata-)ajolla kuluu muutkin renkaat aika sukkelaan. No se on sitä kulutuspintaa :wink:
ascona_hx40
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ascona_hx40 »

Juzzi kirjoitti:...Ja NAISIA :lol:
Totta puhut, vähissä oli tiput :cry: Kai sitä pitää mennä jollekin blingbling-päiville.
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Juzzi kirjoitti:autoja ois saanu olla enemmän...Ja NAISIA :lol:
Sä oot vissiin tottunut ajelemaan jonossa noissa muissa tapahtumissa, joissa ne kissatkin pyörii :)
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Joo se oli lähinnä vitsi. silloin kun mennään autotapahtumaan niin silloin mennään katsomaan autoja. jäähallissa on sitten välillä ne tapahtumat missä näkee naisia, tosin olen kyllä ihan hetero että en minä niitä naisia pois aja. kyydit voin kyllä antaa....autolla :)
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Jope kirjoitti:
Juzzi kirjoitti:autoja ois saanu olla enemmän...Ja NAISIA :lol:
Sä oot vissiin tottunut ajelemaan jonossa noissa muissa tapahtumissa, joissa ne kissatkin pyörii :)
ei tarvi jonottaa ku ajaa savun saattelemana ohi
Jope
OCF Member 2016

Juzzi kirjoitti:ei tarvi jonottaa ku ajaa savun saattelemana ohi
Muille tiedoksi tuo on viittaus paluumatkaan ja sanaan öljypoltin ;)
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

niin minkäs sitä mahtaa kun ei olevaraa ajella ku vanhalla ooppelilla joka syö öljyä samaan tahtiin kuin joku vanha taunus :D
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

PeteA kirjoitti:Noi oli mun kolmannet ratapäivät noilla renkailla ( kemora ja 2 x ahvenisto ).
Vaikea sanoa montako kierrosta kesti kaiken kaikkiaan ... liian vähän joka tapauksessa. Jos nyt jotain lukuja heitän , niin sanotaan vaikka 30 kierrosta kemoraa ja 70 kierrosta ahvenistoa. Voi olla että kierroksia tuli enemmänkin.

Ei sen puoleen ... mun (rata-)ajolla kuluu muutkin renkaat aika sukkelaan. No se on sitä kulutuspintaa :wink:
No jos nuo oli Toyo Proxesit niin en ihmettele, minullakin oli yhdet sellaiset jotka kuluivat alta aikayksikön ja olivat pehmeää puuroa muutenkin radalla. Oletko kokeillut Yokohaman performance-renkaita? Minulla on ollut muutamat sellaiset (mm. A520 ja A539) ja kokemukset niistä ovat positiivisia.

Piti tosiaan lähteä käymään tuolla, mutta tuli nukuttua "pommiin" eli heräsin vähän liian myöhään... :oops: Vaikka tulihan sitä radalla ajettua just viikonloppuna Kemorassa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
PeteA
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeteA »

ata kirjoitti: No jos nuo oli Toyo Proxesit niin en ihmettele, minullakin oli yhdet sellaiset jotka kuluivat alta aikayksikön ja olivat pehmeää puuroa muutenkin radalla. Oletko kokeillut Yokohaman performance-renkaita? Minulla on ollut muutamat sellaiset (mm. A520 ja A539) ja kokemukset niistä ovat positiivisia.

Piti tosiaan lähteä käymään tuolla, mutta tuli nukuttua "pommiin" eli heräsin vähän liian myöhään... :oops: Vaikka tulihan sitä radalla ajettua just viikonloppuna Kemorassa.
Noi oli Toyo Proxes R888:t ... ihan hyvät renkaat kunhan pintaa löytyy. Eilen rupesi kyllä pahasti lipsumaan kulumisen myötä.

"Ensi kaudella" voisi koittaa jotain muitakin renkaita ( jos ajaminen vielä kiinnostaa ) ... loppukaudeksi mulla on vielä yhdet R888:t odottamassa alle asennusta.
Jope
OCF Member 2016

PeteA kirjoitti:"Ensi kaudella" voisi koittaa jotain muitakin renkaita ( jos ajaminen vielä kiinnostaa )
Jos tilaatte isomman erän jotain rinkuloita, niin laita koko 195-205/45/16 korvan taakse, koska ostaisin sarjan sellaisia.
Jope
OCF Member 2016

Kun tuota mielenkiintoa ajeluun tuntui löytyvän, niin otettaisiinko uusiksi???

12.9. (TI) klo 17-20. Hinta olisi sama 25€ ja eräpäivä maksulle 11.8. Menetelmä sama kuin aiemmin eli jos rahaa ei tule kasaan riittävästi -> homma perutaan ja maksut palautetaan maksajan tilille.
anttist
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja anttist »

ata kirjoitti:
PeteA kirjoitti: No jos nuo oli Toyo Proxesit niin en ihmettele, minullakin oli yhdet sellaiset jotka kuluivat alta aikayksikön ja olivat pehmeää puuroa muutenkin radalla. Oletko kokeillut Yokohaman performance-renkaita? Minulla on ollut muutamat sellaiset (mm. A520 ja A539) ja kokemukset niistä ovat positiivisia.
A520 oli ilmeisesti hyvä aikoinaan, mutta A539 ei ole kyllä mistään kotoisin kuivalla eikä märällä. Itselläni on tosin kokemuksia vain 185/60-14 kokoisista rinkuloista. Uskomattoman velttorunkoinen rengas enkä varmasti enää koskaan osta toisia samanmallisia missään koossa.

Nyt käytössä on Kumho Ecsta 712 halpisrenkaat koossa 205/40-17 ja toimii hintaan nähden oikein hyvin. Ei saa sulamaan alle ainakaan minun ajollani ja ovat todella jäykkärunkoiset tässä hintaluokassa. Minkäänlaista merkkiä olkapään kulumisesta ei ole eli rengas pysyy hyvin muodossaan vanteella. Sateella eivät ole kummoiset, mutta on niillä kaksi sadekelin ratapäivääkin tullut ajettua.
Lukittu