Itse asiassa mullakin hävisi tikusta ekan parin tonnin aikana 2-3dl (1/4 tikusta), sen jälkeen ei ole kulunut havaittavia määriä.skk kirjoitti: Mulla dieseli imaisi ekan 1000km aikana reilun puoli litraa, sen jälkeen vähentyi kuin seinään, nyt ajattu öljyjenvaihdon jälkeen jotakin 15tkm ja tikku kastuu vieläkin
Astra H tilattu
Ite otinessentia- kirjoitti:joku täällä sanoi ottaneensa sen open&start - systeemin omaan.
Kuinka paljon lompakko keveni sen takia ja miten se systeemi toimii?
kämmenpohjat hikisinä noin 1-3 vkoa.. 600 euroa moinen kevensi lompakkoa. Toiminnasta ei vielä ihan tarkkaa kuvaa ole, mutta periaatehan on, ettei avaimia auton kanssa tarvitse käyttää. Riittää, kun ne ovat autolle lähdettäessä mukana, esim taskussa. Noin 3 metrin päässä ovet avautuvat avaimen radiolähettimen antaessa automaattisen käskyn ja itse auto käynnistetään sitten Start/Stop napista, avaimet edelleen taskussa. Itse tuntuu, että esim. kauppareissuja moinen varuste helpottaa..
Tosin luulen, että ainakin pari ekaa päivää mennee järjestelmään totutellessa, mutta josko se siitä sitten!
Kyllä kai olit polkaissut jarruja kertaalleen ennen kuin yritit vakkaria päälle? Itse luulin kerran vakkarin olevan toimimaton, kunnes luin ohjekirjasta että säädin lähtee toimimaan vasta kun kerran on käyty jarrulla.Astra_X_2 kirjoitti:Nyt tuli Astraan 22tkm ajettuna ensimmäinen toimintahäiriö. Vakionopeussäädin ei suostunut aiktivoitumaan, nappeja sai painella ilman mitään vaikutusta. Autosta virrat pois, uusi startti ja kaikki toimi taas kuin ennenkin. Erikoista...
Voi muuten olla että ei tullut jarrua käytettyä, siinähän voisi olla syy. Enpä ole tiennyt tuollaisesta ominaisuudesta.tt-tomi kirjoitti: Kyllä kai olit polkaissut jarruja kertaalleen ennen kuin yritit vakkaria päälle? Itse luulin kerran vakkarin olevan toimimaton, kunnes luin ohjekirjasta että säädin lähtee toimimaan vasta kun kerran on käyty jarrulla.
Mulla on myös Astrasta ollut muutaman kerran vakkari hukassa. Ennen päälle laitton yritystä olen jopa muutaman kerran pysähtynyt. Eli ei ainakaan ole ollut jarruihin koskemattomuudesta kyse.Astra_X_2 kirjoitti:Nyt tuli Astraan 22tkm ajettuna Kyllä kai olit polkaissut jarruja kertaalleen ennen kuin yritit vakkaria päälle?
Juu, Ocuissa noita viiksijä vaihdetaan vissiin suht ahkeraan vaikkei omasta ole vielä ekalla 11tkm matkalla ollutkaan ongelmaa.
Muistelen saman ongelman vaivanneen myös C Vectroja alkuajalta eli pikkaisen huvittuneena olen lueskellut tuon ultimatevw.com:n juttuja... Tämä H: Astran vastaavat ongelmat on aika uutta ainakin mulle...
Muistelen saman ongelman vaivanneen myös C Vectroja alkuajalta eli pikkaisen huvittuneena olen lueskellut tuon ultimatevw.com:n juttuja... Tämä H: Astran vastaavat ongelmat on aika uutta ainakin mulle...
Ittellä on nyt n. 25tkm ajettu farkku malli ja siinä on vähän vilkkujen kanssa ollut ongelmaa ja lähinnä vaan toiseen suuntaan, en nyt muista että oliko oikealle vai vasemmalle vilkuttaessa mutta että ei yhteen väliin palauttanut ollenkaan vilkkua kun käänti ratin suoraksi ja kyse ei nyt ole mistään niin pienestä käännöksestä etteikö sitä viiksen palikat tunnistas. Nyt taas ei ole hetkeen tehnyt sitä. no mut takuuseenhan se menee jos siinä on jotain vikaa.
OPEL = Onnellisen pojan ensimmäinen lelu
Astra H Wagon 1.6 Cosmo
Astra H Wagon 1.6 Cosmo
Noin 500 km ajettu 1,8 GTC enjoy special. Nopeasti parissa päivässä sai kun otin pihalta löytyvän. Ei rahat riittänyt käydä ruksailemaan varusteita lohkolämmittimen ja metallivärin lisäksi. Roiskeläpät eteen ja ajotietokoneen aktivointi. Muuten pelannut hienosti, mutta tarttii mennä näyttämään tuota ajotietokonetta. Toimintasäde on kokolailla toiveikkaan optimistinen, varmaan 250 km ellei jopa enemmän pielessä..
Huomasin verhoilun heikkouden
Itselleni vaihdettiin se KOLMESTI !!! vuoden aikana, vaikka kilometrejä ei kertynyt kuin 8000 ! Eli jotain vikaa siinä varmaan oli. Nyt sitten möin auton pois kun vähän muita suunnitelmia ilmestyi.
Jos joku tarvitsee käyttämätöntä tavaratilan kaukalomattoa farkkuun, niin voisin edullisesti siitä luopua....
Jos joku tarvitsee käyttämätöntä tavaratilan kaukalomattoa farkkuun, niin voisin edullisesti siitä luopua....
Jape
Ajotietokone tosiaan näyttää matkan karttuessa kalibroituvan eli toimintasäde heittää vähemmän. Saattaa olla että täysi resetointi (nappi pitkään pohjassa) palauttaa myös toimintasäteen alkuperäisen arvion mukaiseksi.
Aluksi ajotietokone näytti keskikulutuksen oikein tarkalleen, mutta nykyisin se näyttää liian suurta keskikulutusta. Jos nollaan kumulatiivisen kulutusmittarin tankkauksessa niin se näyttää myös väärin seuraavan kerran tankatessa eli ajotietokone näyttää esimerkiksi 45.3 litraa kulutettu ja tankkiin saa tungettua vaivoin 44 litraa. Keskikulutus on suunnilleen samassa suhteessa pielessä. Tätä on nyt tapahtunut useamman kerran peräkkäin eli kyse tuskin on siitä etten ole saanut tankattua ihan täyteen. Moottori on 1.7 CDTI.
Aluksi ajotietokone näytti keskikulutuksen oikein tarkalleen, mutta nykyisin se näyttää liian suurta keskikulutusta. Jos nollaan kumulatiivisen kulutusmittarin tankkauksessa niin se näyttää myös väärin seuraavan kerran tankatessa eli ajotietokone näyttää esimerkiksi 45.3 litraa kulutettu ja tankkiin saa tungettua vaivoin 44 litraa. Keskikulutus on suunnilleen samassa suhteessa pielessä. Tätä on nyt tapahtunut useamman kerran peräkkäin eli kyse tuskin on siitä etten ole saanut tankattua ihan täyteen. Moottori on 1.7 CDTI.