irmscher
Re: irmscher
Kyllähän siellä on vaikka mitä, ja vielä C1:seen ja C2:seenkin erikseen ja joka korimalliinkin löytyy vaikka mitä. Mistä oikein katsoit? Ainakin www.irmscher.de ja sieltä produkte-produktprogramm-vectra-vectra c ja sieltä sitten bis Mj 2005 eli C1 tai ab Mj 2005 eli C2 ja sitten valitsemaan korimalli jne.Docker kirjoitti:Tällästä kysyisin, miksi ei irmelin kotisivuilta löydy mitään c vectraan?
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Tuo irmscherclassics on jo nimensäkin mukaisesti vanhoille automalleille tarkoitettu sivusto. Ja se taitaa olla vielä entinen MLK-tuning firmana, eli ei Irmscher itse. Tosiaan www.irmscher.de on Irmscherin oma sivusto. Ja sivustosta on myös monikielinen (mm. englanti) versio osoitteessa www.irmscher.comDocker kirjoitti:Kiitos Ata.. oli tälläinen sivu muistissa b vectra ajoilta, irmscherclassic.de tai jotain. ja sieltä en löytänyt. tosin olen aika käsi näiden tietokoneiden kanssakiitos vielä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
Pistoolisankari
- OCF Member 2023

...sekä Automuovi Oymidget1 kirjoitti:irmisheriä myy suomessa Sutii.com / Slamit.fi? / kaikki opel merkkiliikkeet.
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
midget1 kirjoitti:irmisheriä myy suomessa Sutii.com / Slamit.fi? / kaikki opel merkkiliikkeet. Jos olisit jaksanut vaivautuu niin foorumilla näitä asioita on käsitelty vaikka kuinka paljon. Huom, HAKU käyttäkää sitä.[/url]
Sutii ja Slamit.net on keskittyny STEINMETZIN osiin, eikä Irmscherin (tai mäin ainakin olen ymmärtäny) Eli niistä on aika turha ettiä Irmelin osia.
-
Slamit.net
- OCF Partner

Joo, Irmscherin verisen kilpailijan nimeen liputamme. ;D
Steinmetzistä heinäkuinen tarjouskin: http://www.slamit.net/newsdesk_info.php?newsdesk_id=73
|
V
Steinmetzistä heinäkuinen tarjouskin: http://www.slamit.net/newsdesk_info.php?newsdesk_id=73
|
V
Sutii Oy:llä on kyllä valikoimassaan myös Irmscherin osia.-Petsku- kirjoitti:midget1 kirjoitti:irmisheriä myy suomessa Sutii.com / Slamit.fi? / kaikki opel merkkiliikkeet. Jos olisit jaksanut vaivautuu niin foorumilla näitä asioita on käsitelty vaikka kuinka paljon. Huom, HAKU käyttäkää sitä.[/url]
Sutii ja Slamit.net on keskittyny STEIMERZIN osiin, eikä Irmscherin (tai mäin ainakin olen ymmärtäny) Eli niistä on aika turha ettiä Irmelin osia.