Kiitos.jorka kirjoitti:auto on kyllä siistimut toi sun projektisivusto on aivan huippu.tälläsiä lisää.
sivut oon pyrkiny pitämään mahdollisimman yksinkertaisena ja selkeänä, oma mielipide on että tämän kaltaisista sivuista on ihan turha tehdä mitään helvetin värikästä ja tsiljoonalla kuvalla heti pääsivulla... PÖH, sanon minä!
ja siksi toisekseen pitäähän mun itsekki pystyä noita sivuja kattoon ja kun on GPRS eli modeemi yhteys niin eipä kovin monimutkasia kehtaa alkaa tekeen...
noin se on helppoo ja tarkoitushan on että ainakin suurin osa lukijoista ymmärtää sisällön.
ja sitten asiasta kolmanteen.
vähän on kyl tässä ruennu himottaan joku etupuskuri siis joku vähän isompi... sehän se ois tuo lotus tai evo puskin aika siisti mutta toisaalta niitäkin on vähän joka nurkalla mutta sitten taas...
kun tuo vakkari puskin jää niin korkeelle muuhun autoon nähden että on alkanu ihan häiritteen, ois tietty vaihto ehto että tuohon laittas jonku isoman ala huulen mutta mistä niitäkään enää saa ja jos saa niin maksaa iha sairaasti kun jonku lotus/evo kopion saa 200e...