Varataanko porukalla Ahvenisto? Rata varattu 12.7 klo 14-17

Keskustelua Opeleista
Lukittu
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Nyt rata on maksettu eli paluuta ei enää ole...
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Jaahas, tuossa juurikin katselin kalenteria ja periaatteessa mä pääsisin lähtemään aikasemmin töistä tuolla viikolla mutta ongelma on se, että en mä usko että tuo auto on siinä kunnossa että sillä radalle kehtaisi lähteä. On tää nyt niin vaikeeta :-? :roll:
anttist
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja anttist »

Jope kirjoitti:Nyt rata on maksettu eli paluuta ei enää ole...
Hyvä homma että ratareissu toteutuu. Piti olla yksi pienen porukan keikka huomenna Ahvenistolle, mutta autossa on uuden tankin kanssa polttoainepuolen ongelma eikä sitä saatu ihan valmiiksi osien puutteen vuoksi, joten joten menemättä jää minun osaltani. Hatutus on kohtalainen, mutta sellaista se aina on näiden tee-se-itse mallisten harrastepelien kanssa :( No nyt on taas sitten muutama viikko aikaa rassata...
ascona_hx40
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ascona_hx40 »

Ioni kirjoitti:
masa_158 kirjoitti:Jos auto ylittää ton 100db:n rajan sitä ei aja kyllä ilman kuulosuojaimia.
Höpö höpö juttuja. Jos putki tulee takaa puskurin reunan yli, pääsee ääni karkaamaan taaksepäin, eikä näin kabiinissa kovin kummoset äänet ole.
Riippuu kuinka kuuro kuski on. Omassa kilpalintassa huitelee tuota sataa noi desibelit ja en ajaisi metriäkään ilman kuuppaa. Toki paljas peltikoppa ilman mitään pahveja ja penkkejä päästää äänen paremmin ohjaamoon. Katotaan jos innostuisi itekin paikalle.
gremlin
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gremlin »

Sain töistä varmistuksen ettei ole töitä, joten olen myös tulossa ajamaan.
Omega a 3.0 24v CD, omega 3000 24v projekti, baijerilainen takaveto käyttis.
Yasei
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Yasei »

Tänään tuli ulosliputus Ahvenistolla. 110dB ohiajossa ilmeisesti pääsuoralla mittas se jamppa siellä. Ihan päivittäinen käyttöauto toi mulla kuitenkin, eikä pää hajoa. Tosin ei ne jengat kokoaikaa työmatkalla siellä 9000rpm yläpuolella pyöri...

Ei näköjään tarvii Ahvenistolla paljoo ajella. Tarkoitus oli tulla pieksettäväksi näillekin ratapäiville, nyt pitää kattoa josko kerkeäisi saada lisävaimenninta tuohon fartcaniin...
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Yasei kirjoitti:Tänään tuli ulosliputus Ahvenistolla. 110dB ohiajossa ilmeisesti pääsuoralla mittas se jamppa siellä.
Kyllähän ne ovat tarkkoja tuolla Apparalla. Tuon verran nyt saa koijattua kun värkkäät yhden ylimääräisen pakoputkenpään kiinni ja vääntelet siitä päät sisäänpäin. Ja vedät vaikka näppylähanskan nipparilla sen ympäri ja käännät pään maata kohti alaviistoon. On sitä ennenkin radalla/jokkista/rallia ajettu :wink:

Tuskin saan tuota projektiryjää ajoon tuohon mennessä.. Voisin tulla vaikka liputtamaan ja varikolle pätemään jos vain saisin sen vessan ajoon..... -(z)-
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Voisi itse asiassa tulla myös käymään tuolla näillä näkymin, mikäli on toimiva auto alla... :D
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

Yasei kirjoitti:Tänään tuli ulosliputus Ahvenistolla. 110dB ohiajossa ilmeisesti pääsuoralla mittas se jamppa siellä. Ihan päivittäinen käyttöauto toi mulla kuitenkin, eikä pää hajoa. Tosin ei ne jengat kokoaikaa työmatkalla siellä 9000rpm yläpuolella pyöri...

Ei näköjään tarvii Ahvenistolla paljoo ajella. Tarkoitus oli tulla pieksettäväksi näillekin ratapäiville, nyt pitää kattoa josko kerkeäisi saada lisävaimenninta tuohon fartcaniin...
mikäs auto sulla on?
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

Juzzi kirjoitti:
Yasei kirjoitti:Tarkoitus oli tulla pieksettäväksi näillekin ratapäiville
mikäs auto sulla on?
Taitaa olla type-r, jonka ympärillä pitäisi rinkiä ajella mutta ei ainakaan kadetilla onnistu :)
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

jaa-a... saa nähdä miten käy, kun tuosta minun uudesta pakoputkesta tuli vähän turhan äänekäs. :roll:
jaron9137
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja jaron9137 »

tjuu eipä tullu näille kekkereille lähdöstä mitään.. oulussa rotuaari piknik ja sukulaispojan rippijuhlat pukka päälle.. :cry:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

jaron9137 kirjoitti:tjuu eipä tullu näille kekkereille lähdöstä mitään.. oulussa rotuaari piknik ja sukulaispojan rippijuhlat pukka päälle.. :cry:
Keskiviikkona? 12.7. on keskiviikko. Eikös rippijuhlat ole yleensä viikonloppuna?
Vesku78
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Vesku78 »

Vieläkö radalla on tilaa?
* Opel Astra Caravan 1.8 16V -98 *
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

Vesku78 kirjoitti:Vieläkö radalla on tilaa?
varmasti on.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Lukittu