kerta tää nyt meni näin projektiks ni mites toi maalaus? Taas kokoauto yli uudella teemalla vai "paikkamaalauksella" ? Bremboja tai stoptechejä yms. kaipaa
datzka kirjoitti:kerta tää nyt meni näin projektiks ni mites toi maalaus? Taas kokoauto yli uudella teemalla vai "paikkamaalauksella" ? Bremboja tai stoptechejä yms. kaipaa
yli yli!!
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15 BMW e46 ///M3 Cabrio '01
kyllä siitä hyvä tulee!sulla on prujekti aika pitkällä!itte olen isontanut takapyörän kotelot ja etu lokasuojat ja pitäs ruveta kuiduttamaan niihin levikkeisiin samanlainen reuna kun sulla on niin saa tosi hyvin kiinni tohon koriin!mut kyllä se siitä etenee meinaa olla etu puskurin levikkeiden kanssa ongelmia kun on eri puskuri kun noihin levikkeisiin tarkotettu mutta kuitu hommia vain ja paljon!!!
mut jatketaan näin!!!!:)
calibra turbo 4wd 93 oikein kunnon pullistus projekti
Rekord ht 69 2.4 i
turbo calsu kirjoitti:kyllä siitä hyvä tulee!sulla on prujekti aika pitkällä!itte olen isontanut takapyörän kotelot ja etu lokasuojat ja pitäs ruveta kuiduttamaan niihin levikkeisiin samanlainen reuna kun sulla on niin saa tosi hyvin kiinni tohon koriin!mut kyllä se siitä etenee meinaa olla etu puskurin levikkeiden kanssa ongelmia kun on eri puskuri kun noihin levikkeisiin tarkotettu mutta kuitu hommia vain ja paljon!!!
mut jatketaan näin!!!!:)
laitatko kuvia tulee takalokareista, et miten leikkasit ja miten laitoit sen sisälokarin siihen kiinni? k2ri@hotmail.com
mulla oli etulokarit eilen jo kiinni -> hyvin istui!! mutta otin irti että voi tehdä pohjia. eli niitä seuraavaksi.. sitten sivuhelmat, takakaaret ja lopuksi puskureihin levikkeet. etupuskurin kanssa taitaa tulla vaan ongelmia sovittamisen kanssa..
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15 BMW e46 ///M3 Cabrio '01
Perskeles ku haluu kans tollaset vanteet, ollu mun suosikit siitä saakka kun ekan kerran näin tollaset. Ja kyllähän calibrakin tulee näyttämään varmasti todella hienolta!
turbo calsu kirjoitti:eli sulla on edessä 9.5" leveät vanteet ja millä et:llä ja hyvin mahtuu pyörimään?!
kyllä vain, ET on 20 ja takana spacereitten kanssa (sit ku ne tulee ) -10. jonku verran joutu tekee lekalla tilaa, mut kyllähän ne siel näyttäis hyvin pyörivän.
Vastataan nyt omistajan puolesta... niin ja tsemiä projektin kanssa