Angel eyes

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
fabio
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja fabio »

tuli tommoset valot astraan asennettua aikasemmin, ei mitään häikkää ollut. meni heittämällä umpiot paikoilleen, virtapiuhat akulle ja sit se rele-kytkin-systeemi kiinni vakio johdotuksen päähän.. maadotukset olis tietty voinu olla paremmat mutta niillä alkuperäsillä pärjää.. en kyllä tiedä vuosien päästä, miten mahtaa kestää :lol:
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Vectran vastaavat valot oli myös maadoteetu aikoinaan aivan päin persettä, tuli paljon paremmat kun pisti uudet maat, jos on linssit, niin pistäkää xenonit vielä sinne :P
E Raketti
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja E Raketti »

vecculi92 kirjoitti:onko nää angel eyesit kirkkaammat kun vakio valot?

ku oon miettiny jos veccuu hankkis tollaset :P
Kirkkaammat kuukauden ja sit menee sameaksi, ainakin bemarissa mulla, mutta sama valmistajahan ne tekee... Ostakaa suosiolla Hellan tekemät jos vaan mahdollista, maksaa enemmän mutta on paljon parempi laatuiset.
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

^En tässä epäile väitettäsi, mutta ihmettelen hieman. FK:n valojen (ainakin Astran) )umpioiden valmistaja on Depo - sama joka valmistaa ihan autojen alkuperäisiäkin umpioita :-?
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Toi sumentuminen on kaikkien linssivalojen ongelma halogeenipolttimoilla.
Polttimon tila on pieni ja näinollen lämpöä tulee paljon ja sen mukana kaikkia likakaasuja ym. jotka tarttuu lasiin.
E Raketti
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja E Raketti »

Wesku79 kirjoitti: FK:n valojen (ainakin Astran) )umpioiden valmistaja on Depo - sama joka valmistaa ihan autojen alkuperäisiäkin umpioita :-?
Muistelen että omat olis Sonarin valmistamat valot....
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Slamit.net
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja Slamit.net »

Astra F:n valojen valmistaja on tosiaan Sonar ja se ei välttämättä ole positiivinen asia. ;) Astra G:n FK:n valot on muistaakseni tehnyt juuri Depo.

Depot (FK:tkaan) eivät ole aivan OEM- laatua, mutta Sonarit ne kyllä pesevät...
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'

Slamit.net kirjoitti:Astra F:n valojen valmistaja on tosiaan Sonar...
Eikun Depo ainakin mulla :wink: (pakko silti tarkistaa) Olisikohan valmistuseräkohtaisia juttuja..
Slamit.net kirjoitti:Depot (FK:tkaan) eivät ole aivan OEM- laatua
Joo, eivät. Tuskin nimittäin on OEM-umpioiden heijastimissa sormenjälkiä taustapuolella :P
Slamit.net
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja Slamit.net »

Wesku79 kirjoitti: Joo, eivät. Tuskin nimittäin on OEM-umpioiden heijastimissa sormenjälkiä taustapuolella :P
:lol: :lol:
j-tec
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja j-tec »

Tuli tänään postissa FK:n mustat angel eyesit (samaan syssyyn mustat takavalotkin...) mutta itse asiaan.

Kuorin paketin ja havaitsin siellä olevan piuhan pätkää joka lähtöön. Ensiksi en tosin meinannut löytää kaikkia, taivavasti oli tungettu lampun sisutaan jemmaan... noh, kuten täällä moni on havainnut niin pitkät ja lyhyet menee ristiin. Pujottelin molemmat ristiin ja näin ollen homma rupesikin pelaamaan. Vielä piti essolta käydä hakemassa toiset h7:kat -> perkeleen kalliit kun muut alan liikkeet oli kerenneet jo mennä kiinni.

Nyt on valot kiinni autossa ja pitihän niitä käydä iltahämärässä vilauttelemassakin. Tosi siistit, sopii keltaiseen sport astraan kuin nyrkki silmään :)
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'

^Ovatko ne Depot vai Sonarit?

Tarkistin omani ja ovat todellakin Depot. Kyseessä kromipohjainen, irrallisilla vilkuilla varustettu malli.
j-tec
'Admiral'
'Admiral'

Wesku79 kirjoitti:^Ovatko ne Depot vai Sonarit?

Tarkistin omani ja ovat todellakin Depot. Kyseessä kromipohjainen, irrallisilla vilkuilla varustettu malli.
Ellen ihan väärin muista niin depot ( kiinteineen vilkkuineen, eli periaatteessa samanlainen ulkorakenne kuin orginaalissakin).
Wezpi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Wezpi »

Nyt menee ehkä vähän OT mut mistäs J-tec tilannu tai mistä muut tilaillu F astraanf... Angeleyesit? Meinasin että mitä eroa mahtaa olla noihin projector valoihin..? Ja jos mahdollista voisitte ottaa kuvia ja lähettää mulle? Musta pohjaisia olen omaani ajatellut... eli mustapohjaisista kuvia... http://www.autovaruste.net/valot/valoopel.htm Tuolla ainakin olis mutta eipä ole ainakaan vastanneet mun sähköpostiin jonka kyseiseen liikkeeseen lähetin... tarvisi varmaan soittaa sinne ni pääsis puheille...
Opel Astra GSi -93
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'

Tilasin ebay.de putiikista Lion-Tuning. Toimitus kesti vain pari päivää.

FK:n omilla nettisivuilla sanotaan noista projector-style lampuista, että "not original FK Angel eyes" tai jotain sinne päin. Eli irrallisilla vilkuilla olevat lamput on ns. originaalit.
j-tec
'Admiral'
'Admiral'

En tiedä onko noissa projector valoissa kahta angel eyes rinkulaa. Ja näköjään ne on mustaa lasia osittain. Nämä FK:N angel eyesit ovat mustapohjaiset kirkkaalla lasilla, ja näissä on kahdet hohkaavat renkulat. Itse tilasin nimenomaan nuo autovarusteen angel eyes, musta -> kesti muutaman viikon, koska ei ollut varastossa. (ja kyllä autovaruste vastaa maileihin, mutta niissä menee joskus aikaa... puhelimella olen itse aina tiedustellut ja yleensä ne tietää mistä puhuu).

Ps. pistin tulemaan mailiin pari kuvaa mustista angel eyes valoista jotka on kiinni astra g:ssäni.
Vastaa Viestiin