Alkaa röpöttää 4500 kieroksessa eikä ota enempää, moottorin vika valo palaa,
missähän vika, nokka-akselin tunnistin?
voiko Labra-anturi testata irrottamalla sen johdoista hetkeksi, jos röpötys lakkaa ja ottaa kieroksia niin vika on siinä?( ei auttanut)
2.0 i 16v 97 4500 kierrosta ja moottorin vikavalo?
Veikkauksia
Olis kahta sorttia. joko kampiakselin asentotunnistin tai nokka-akselin tunnistin. lue/luetuta vikakoodit, selvittää aika paljon että kumpi on. Metroauto on kuulemma antanut ohjeen että täytyis vaihtaa molemmat jos toinen hajoaa. Oliko härveli astra vaiko jokin muu?
Insignia 1.6T Executive 2020
Subaru Legacy 1998
Subaru Legacy 1998
Moi,
mulla paloi moottorinmerkkivalo taannoin ja vianpurkulaite ilmoitti nokan pyörimisnopeusanturin vikaa, moottori tosin toimi moitteetomasti. Anturi vaihdettiin ja vika poistui. Huoltomies sanoi että jos anturin antaa mennä rikki niin kone ei silloin pyöri. Vectra B 2.0 16
Aikanaan mulla oli Gsi Astra joka röpötti eikä ottanut kierroksia, sytytti moottorin merkkivalon. Vika oli tukkeutunut polttoaineen suodatin.
av
mulla paloi moottorinmerkkivalo taannoin ja vianpurkulaite ilmoitti nokan pyörimisnopeusanturin vikaa, moottori tosin toimi moitteetomasti. Anturi vaihdettiin ja vika poistui. Huoltomies sanoi että jos anturin antaa mennä rikki niin kone ei silloin pyöri. Vectra B 2.0 16
Aikanaan mulla oli Gsi Astra joka röpötti eikä ottanut kierroksia, sytytti moottorin merkkivalon. Vika oli tukkeutunut polttoaineen suodatin.
av
röpötys 4500 ja moottorin vikavalo palaa koko ajan
kiitoksia kaikille koitan huomenna, ensin tuota polttoaineen suodatinta.
vie matkassa ajotietokoneen mukaan 4,8l/100km nopeus on tuomonen n.90km/h
vie matkassa ajotietokoneen mukaan 4,8l/100km nopeus on tuomonen n.90km/h