jos sitä vaikka huomenna pääsis tulemaan mantalla, vaikka se paukkuu ja kolisee. Taitaa kumminkin olla pari vuotta aikaa kun viimeksi tuli käytyä paikallisessa miitissä .
ps: pääsee mikkoa kiusaan
Calibra 2.0 16v. Astra 1.8 16v. Kadett gsi cabrio, kadett 1.6. Ja muutama märssy
sopisko et kerätään ooppelit sinne pälkäneentien päähän parkkikselle, eli johonki sinne ABC:n tornin tykö. muuten siellä on ooppelit kun rusinat pullassa
ja marko, jos sattuis käymään jotain niin harvinaista et säkin tuut miittiin ni saat kiusata ihan vapaasti
mikko1 kirjoitti:sopisko et kerätään ooppelit sinne pälkäneentien päähän parkkikselle, eli johonki sinne ABC:n tornin tykö. muuten siellä on ooppelit kun rusinat pullassa
Just eilen mietin samaa kun siellä ABC:llä pyörähdettiin Eli sinne päähän vaan sit, saa pitkästä aikaa kunnon rivinkin sit jos vaan porukkaa saapuu
Opel Manta B GSi 77'/86'
Opel Corsa A 14NZ 90'
Opel Omega A 20NE 90'
Opel Omega B X30XE 99'
-----------------------------------------
<Joskus> Opel Meriva X16XEP 08'
Ja taas pitää muistutella että sunnuntaina kaikki Linnatuuleen!
Jos saataisiin päätös siitä riksu-miitin paikasta, tosin sinne mä en ite kyllä pääse ekalla kertaa...
Kiitoksia paikalle saapuneille, ihan kiva rivi saatiin aikaan vaikka muut olikin vähän tiellä
Yritän tässä tän viikon aikana saada niitä kuvia ABC:n miitistä ja eilisestä nettiin asti, pahoittelut kun on kestänyt!
Seuraava miitti oli kai tarkoitus pitää 16.7. Riksussa päin mutta mä en ainakaan itse pääse paikalle ja oli kai siitä paikastakin vähän puhe että ei ole tietoa missä voisi siellä pitää? Eli jätetäänkö se nyt tällä kertaa välistä vai keksiikö joku paikan? Elokuussa sit viimeistään taas Linnatuulessa miittaillaan
Entäs lasimuseon pihalla(ihan kaken vieressä)? Siihen saa ainakin kunnon rivin parkkiin (kaikki 3 autoa ) kun on yleensä hiljaista siellä, ja kahvion pöytiinkin mahtuu enemmän kuin 2 henkeä kerralla istumaan(myös ulkona pöytiä). Ainoa miinus että menee kahvio kiinni 18.00. Oli Atb näköjään napannut kuvankin kun oltiin jlindenin Corsaa ulkoiluttamassa...
Kad D 2.0T, Corsa A 2.0T, Ascona C Luxus, Omega B V6, Chevy R10
toi lasimuseohan kuullostaa hyvältä paikalta.mut kuinkas jos porukka seuraa tätä niin tultaiskin tuntis ennen klo17:00 jos kaikille sopii.lauantai menee romurallissa ahvenistolla