Hyvä putki??

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
vectratemmi
'Kapitän'
'Kapitän'

Hyvä putki??

Viesti Kirjoittaja vectratemmi »

Suositelkaas edullista hyvää putkea GT Astraan... F malli...mikähän ois edullinen ja hyvä kun ei mitää vakio pilli putkea viitsis lykätä.
Mahis
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahis »

Kohtuuhyvää ja halpaa löytyy simonsista, tarvikkeena saanee koko hökötyksen hiukan yli satasella kun itse värkkää kiinni.
Itellä on nyt simonsin takapönttö sedaniäffässä eikä tuo tunnu mahdottomasti ääntävän.

Marteliukselta sitten hyvä ja vähän arvokkaampi.
There's no such thing as flawless Opel.
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

Onko olemassa halpaa JA hyvää? :P
Mahis kirjoitti:Kohtuuhyvää ja halpaa löytyy simonsista, tarvikkeena saanee koko hökötyksen hiukan yli satasella kun itse värkkää kiinni.
Itellä on nyt simonsin takapönttö sedaniäffässä eikä tuo tunnu mahdottomasti ääntävän.
Mites väsäsit akselinylityksen? ne yleismalliset kun eivät taida sopia?

Mahis kirjoitti: Marteliukselta sitten hyvä ja vähän arvokkaampi.
2" catback-putkisto näyttäis olevan 280e marteliuksella.
Hyvät ja hillityt äänet.
Minulla tuo putkisto kesti lähes 4v, kunnes takapöntöstä lähti villat ja putki ruostui puhki.
Mahis
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Yleismallinen käy kyllä ihan normaalisti. äffän sedanissa kun kiinnitys tulee sen keskiäänenvaimentajan kohdalta sekä takaänkkärin kohdalta. Motonetissä myyvät sopivaa ylityspalaa.
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

Mahis kirjoitti:
Yleismallinen käy kyllä ihan normaalisti. äffän sedanissa kun kiinnitys tulee sen keskiäänenvaimentajan kohdalta sekä takaänkkärin kohdalta. Motonetissä myyvät sopivaa ylityspalaa.
Juu kyllä varmaan sopii jos itse väsää loppupäänkin... mutta kun tarkoitus olisi laittaa pelkästään uusi ylitysosa. Se putki jota Motonetissä katselin (olikohan Simons) ei riittänyt pituudestaan - tosin helpostihan siihen saa jatkoa. Akselinylitysmutkan muoto varmaankin sopii, mutta eniten mietityttää sen putken suoruus sivuttaissuunnassa. Se Motonetin putki kun oli aivan suora ja tuo "alkuperäinen" ei ihan ole. Tarkoitan siis sitä että putken päät ovat eri kulmassa toisiinsa nähden.
Pitääpä kuitenkin katsella vielä vähän tarkemmin Motonetistä...

EDIT: hmm... ero on kyllä sen verran pieni, että voisi saada lekalla taivutettua sen verran. :roll:
Mahis
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Eihän se suoruus oo niin justiisa, voiha sitä putkea sen verran kääntää mitä tarttee...
Vastaa Viestiin