Nii joillain on 70e ja taas toisilla 540e !! lupaili maksaa mulle ainakin huomenna ... otti yhteyttä viime viikolla , oisko ollu joku torstai tai perjantai !
Ei kai ny jonkun 70€ saaminen päivästä tai viikosta oo kiinni. Voi olla sen verran paljo tilauksia sisässä että menee varmaan hetki kun saa kaikki laskettua ja katottua että kenelle maksetaan mitäkin ja mille tilille.
itse olen odotellut kuukauden ja nyt oli paketti lähtenyt tulemaan.
Kyllä sieltä kaikki tavaran saa mutta osalle tuotteista joutuvat
tekemään muotit vielä tilausten jälkeen ja se ottaa aikaa.
Pilipiipari ainakin laitto mulle eilen rahat (535e).... kiitos ja kumarrus hienosta toiminnasta vaikka ongelmia oli enemmän kuin tarpeeksi !!
sit semmonen kyssäri että kun tilaan tuolta tavaraa niin lähettävätkö ne laskun mulle s.postiin ?? maksetaanko se ulkomaan tilille vai onko firmalla suomen nordean tili ? ihan kuin olisin jostain kuullut että on tili suomessa kun tilataan niin paljon tavaraa...
tilasin osat tänään ja loin oman käyttäjätunnuksen sinne . tuli s.postiin viesti että osat tilattu ja ottavat yhteyttä ?? maksetaanko rahti kulut samalla suoraan ? ja tilaus tulee jonkun "GLS" kautta ?? mikä lie ??
kiitokset jos kokeneemmat tilaajat osaisivat vastailla !
Ricard0 kirjoitti:Pilipiipari ainakin laitto mulle eilen rahat (535e).... kiitos ja kumarrus hienosta toiminnasta vaikka ongelmia oli enemmän kuin tarpeeksi !!
sit semmonen kyssäri että kun tilaan tuolta tavaraa niin lähettävätkö ne laskun mulle s.postiin ?? maksetaanko se ulkomaan tilille vai onko firmalla suomen nordean tili ? ihan kuin olisin jostain kuullut että on tili suomessa kun tilataan niin paljon tavaraa...
tilasin osat tänään ja loin oman käyttäjätunnuksen sinne . tuli s.postiin viesti että osat tilattu ja ottavat yhteyttä ?? maksetaanko rahti kulut samalla suoraan ? ja tilaus tulee jonkun "GLS" kautta ?? mikä lie ??
kiitokset jos kokeneemmat tilaajat osaisivat vastailla !
selaa ketjua, niin löytyy vastauksia en jaksa uudestaa kirjotella kaikkia..