kas toinen miitti käy hyvinkin ekaan kun ei pääse töitten takia taaskaanAtB kirjoitti:Pidetäänkö ens miitti mun uudessa kämpässä?![]()
![]()
No joo, kyllä sitä pakko ehtiä miittiin vaikka muuttokiirusta voi ollakin. Ei miittiä voi jättää väliin![]()
Mitenkäs muuten olisi se kuukauden 3. sunnuntain miitti tässä kuussa ensimmäisen kerran? Eli sehän olis 18.6. ja kuulema hämeenlinnan ABC pitäisi olla auki jo silloin että jos siellä sitten korkattaisiin nuo kk:n puoliväli-miitit?!
Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Multa löytyy ainakin kuvia. Näistä on mulla orkkikset jos tarvii.AtB kirjoitti:Kiitoksia koeajo-raportista, pitää katsoa saisiko noista tamperelaisista irti jotain myös niin saisi juttua tehtyä
http://www.16valve.net/Opel/OPC/index.html

Kaikki mahdolliset kokemukset ja mielipiteet ja muut OPC-mallien koe-ajoista voi laittaa maililla anna.alanko@gmail.com tai privaviestillä täällä. Kuvia voi laittaa tuonne mailiin tulemaan jos hyviä sattuu olemaan (liitteenä tai linkillä)! Sitten oikeat nimet ja muuten mielellään vaikka iätkin mukaan 
Jos kiinnostaa http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 143#754850
PS: opc astran taustapeili on perseestä !
PS: opc astran taustapeili on perseestä !
Aikasta hiljaista oli miitissä, vaan kolme autoa
No, kai sitten vähän paikkailtiin sitä viime kerran ryysistä
Hämeenlinnan ABC avataan 8.6. joten eiköhän käydä siellä katsomassa meininki sitten ensimmäisen kerran tuolloin kuukauden 3. sunnuntaina kuten on puhuttu!? Eli 18.6. kello 18.00 alkaen miitti ABC Tiiriön pihassa, kaikki mukaan!
Yritän laittaa mailia tästä ensi viikolla jos vaan saan netin toimimaan kämpillä, elisan mokailujen takia ei toimi vaikka perjantaina piti ruveta toimimaan
Jos on mulle siis asiaa niin yhteyden voi ottaa puhelimella (0407269672). Nähdään ABC:llä 18. päivä jos ei ennen onnistu netti aukeamaan...
Hämeenlinnan ABC avataan 8.6. joten eiköhän käydä siellä katsomassa meininki sitten ensimmäisen kerran tuolloin kuukauden 3. sunnuntaina kuten on puhuttu!? Eli 18.6. kello 18.00 alkaen miitti ABC Tiiriön pihassa, kaikki mukaan!
Jos on mulle siis asiaa niin yhteyden voi ottaa puhelimella (0407269672). Nähdään ABC:llä 18. päivä jos ei ennen onnistu netti aukeamaan...
Kävästiin viime viikolla testaamassa illasta se ABC:n kauppa, hienosti sai tarpeet pitsan tekoon16vrane kirjoitti:olipas eilen tungosta uudella abc:lla muuten ihan hieno paikka.jokos armas pelaa atb:lla.
Muistakaahan kaikki tulla hei miittiin sunnuntaina!