http://www.minunauto.com/?page=showcar&id=5265
ajattelin nyt laittaa tän tänne kun on toi rekkari niin sopivasti osunu
tuossa on nyt vähän haettu jotain "racelookkia" eli tämän ei ole tarkoitus olla tuning...
mielipiteitä?
Kylläpä on hieno kadetti, tosiaan älä pilaa millään killuttimilla ja lasikuitu härpäkkeillä vaan kunnolla tonttiin vaan. Harvemmin näkee enää siistiä D kadettia missään.
näin oli tarkoitus... EHKÄ joku pieni kattolippa tulossa mutta ei mitään muuta. lisätontitus ja tekniikanvaihto ovat joo ollu suunnitelmissa mutta kun tuntuvat nuo työt haittaavan harrastutoimintaa
ja nuo etupuskurinpäät on menossa oikeille paikoilleen tässä joku päivä, kun joku kumminkin huomaa että ne sojottaa minne sattuu ja heittää niistä kommentin tuli vaan kiire kasata kärry maalauksen jälkeen...
Hyvässä kunnossa näyttäisi olevan. On nuo tuon ajan Opelit aika pahoja ruostumaan mutta hyvä että pidetään erossa kukinnat. Oranssi väri käy kyllä D-Kadettiin ihan kuin nyrkki naamaan. Tosin noilla OZ vanteilla ehkä haetaan sitä racetyyliä mutta jos minun mielipidettä haetaan niin ei käy oikein 70-luvun lopun muotoilun sekaan. Rekisterilaatta on kyllä aiheeseen sopiva.
Hyvä että täältä löytyy ihan ahkeria 80-luvun Opelienkin säästelijöitä, ei tuota D-mallin "Kapia" ole maailman halutuimmaksi Ooppeliksi sanottu mutta minusta se on hyvä auto.
Meinasitkos moottorin vaihtaa jos kerran haet racetyyliä?
Vanhassa ehdottomasti vara parempi!
-81 Kadett Super 1,2N
-84 Corsa TR 1,3 S
--------------------------
nuo vanteet kyl näyttäis jakavan mielipiteet... jotkut ei tykkää yhtään ja jotkut sitten taas pitävän paljonkin. (sanojensa mukaan)
joo konetta olis tarkoitus ruveta työstämään 1.3n ohc lohkoon. alakertaan tehdään perusremontti.kanteen,nokkaan ja polttoaine puolelle tehdään sitten enemmän muutoksia.
ja on siihen tuollainen pieni garretkin hommattu
suhauttelemaan tekis mieli
Ton mustan konepellin vois toteuttaa näin http://www.opelclubfinland.fi/jauto/kosv/manta.htm eli sitä mustaa ei ois kadetin tapauksessa ihan siihen pellin reunaan asti mutta laidoilta hiukan yli. Tietenkin kiiltävä musta...mun mielipide
pirun hieno manta
kyllä mä luulen että laitan sen korinvärisen pellin vaan takas.onneks oli toinen pelti minkä maalasin...kyllä sen sitten tarttis olla oikeeta hiilaria
käyny pimeinä hetkinä mielessä että ostais sellaiset F1 tyylisen hiilari peilit ja tumppais tuohon... sellaiset pienet.