check control paneeli ja outo napsutus!? (20xe)

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Ketzi
'Admiral'
'Admiral'

check control paneeli ja outo napsutus!? (20xe)

Viesti Kirjoittaja Ketzi »

Aivan en ole Opelin sielunelämästä vielä selvillä.. :o

Tänään aamulla töihinmennessäni olin kuulevinani jostain "mittariston takaa" sellaista napsumista.. Mikä tiheni nopeuden noustua.. Merkitsikö se jotain?

Sitten päivällä töistä lähdettyä alkoi kadetin check control paneelin valot syttyä palamaan.. Suurinpiirtein peräjälkeen satunnaisessa järjestyksessä.. Ja 3km matkalla sitten kaikki paloivat! Kotona auto seiso tossa pihassa joku 15min ja menin uudestaan laittaa käyntiin, niin ei mitään..! Omituista, mutta enteileekö toi jotain?
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: check control paneeli ja outo napsutus!? (20xe)

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Ketzi kirjoitti:Tänään aamulla töihinmennessäni olin kuulevinani jostain "mittariston takaa" sellaista napsumista.. Mikä tiheni nopeuden noustua.. Merkitsikö se jotain?
No mulle tulis ekana mieleen nopeusmittarin vaijeri,joka sielä pitää napsetta...
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Piipa
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: check control paneeli ja outo napsutus!? (20xe)

Viesti Kirjoittaja Piipa »

Ketzi kirjoitti:Tänään aamulla töihinmennessäni olin kuulevinani jostain "mittariston takaa" sellaista napsumista.. Mikä tiheni nopeuden noustua.. Merkitsikö se jotain?
Sulla on ilmeisesti Lcd-mittaristo?jos on niin melko varmasti se raksuttava ääni kuuluu matkamittarista. ei kannata huolestua se kuuluu mittariston "ominaisuuksiin" :wink:
Fittiville
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fittiville »

Napsuuko trippi paikallaan?!? Ollu ainaki a-vecussa tollanen ongelma....
Opel Omega 2.2 elegance wagon -01
Opel Astra 1.6 -01
Ketzi
'Admiral'
'Admiral'

Lcd mittaristo on! Kyllä trippi on ainakin pyörinyt ennen.. Ja nyt kun ajettiin niin naksutusääntä ei kuulunut! Eikä liioin hälyvalot palaneet.. Juuri mietinkin että kun virrat kytkee, niin tuo autohan käy jonkun "check" homman läpi.. Oiskohan sillon menny joku juttu sekasi, ku suoraan käynnistin auton.. Ilman että odotin sen homman menevän läpi..
kinmo84
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kinmo84 »

Itselläni on tehnyt kanssa check panel samanlaista että on sytyttäny kaikki valot yksitellen palamaan.
Minulla se teki sitä talvella kovilla pakkasilla kun piti olla lämppäristä lämmöt täysillä tuulilasille.
Joten epäilin että johtuu ettei kyseinen laite siedä liian kuumaa.
Mutta varma en asiasta ole.

Korjatkaa jos olen väärässä.
Ketzi
'Admiral'
'Admiral'

kinmo84 kirjoitti:Itselläni on tehnyt kanssa check panel samanlaista että on sytyttäny kaikki valot yksitellen palamaan.
Minulla se teki sitä talvella kovilla pakkasilla kun piti olla lämppäristä lämmöt täysillä tuulilasille.
Joten epäilin että johtuu ettei kyseinen laite siedä liian kuumaa.
Mutta varma en asiasta ole.

Korjatkaa jos olen väärässä.
Hmm.. Auto oli seisonut auringonpaisteessa jonkun aikaa.. Ja auto on musta.. Sisällä oli kyllä aika lämmintä.
Vastaa Viestiin