E Kadettien korin/rungon erot?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Ketzi
'Admiral'
'Admiral'

E Kadettien korin/rungon erot?

Viesti Kirjoittaja Ketzi »

Jälleen minä äänessä.. Mutta mutta.

Onko E Kadeteissa, esim. 1.3 tai 2.0 Gsi 16-v rungoissa jotain suurempaa eroa tms.?

Kun tuohon omaan autooni tilasin OMP poikittaistuen.. Ja WTF. ihmetys oli suuri, sillä se ei sopinutkaan siihen.. Pulttien reijillä oli heitto sentin verran.. Aivan kuin toi tuki ois jotenkin liian pitkä. Sen lisäksi se ottaa myös paisuntasäiliön korkkiin.

Tulipahan mieleen, että tuohon autoon on vissiin tehty korinvaihto. Ja jos tuo ei olekkaan Gsin kori..

Edit.. Laitoinpa vielä tämän sitten väärään aiheryhmään.. :oops:
Kessu
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Kessu »

Onko kiinteä malli vai säädettävä ja laitoitko oikein päin sen kun kerti ottaa kiinni paisuntasäiliöön..Jos se on 16v gessiin tarkotettu ni se on tarkotuksella eri mallinen kun siinä on imusarja korkeammalla!! 8)
Vectra 2.5 V6 Sport Caravan -00
Vectra 2.0 gls -93 EX
Kadett 1.8 gt -89 R.I.P
Kadett 1.8 gsi -85 R.I.P
Lonnqvist
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Lonnqvist »

Noi omp poikkituet voi heittää aikapaljon jo tehtaalta, omassa oon hitsannu reijät umpeen ja tehny uudet just oikeeseen kohtaan.
Ketzi
'Admiral'
'Admiral'

Kiinteä malli!

No eipä sitä oikein tuohon kyllä muuten päin saa, kun että tuki menee siitä venttiilikopan ja SFI kotelon välistä.. Toistepäin se ei kyllä mene, kokeilin kyllä! Mutta sillon se ainakin otti jo lasinpesusäiliöön sekä SFI koteloon. Pitää kattoa kyllä että saisko sitä silleen, että jos reijät hitsaa tosiaan umpee.. ja tekis uudet.

Mutta sillon kyl pitäs saada hinnastakin pois :o

Ja mitä nyt itse olen löytänyt tietoa, niin kyllä kori tuosta kohtaa kaikista kadeteissa pitäis olla sama!
JS34
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JS34 »

Vai onko kori jo niin veltto/pehmeä että renkaat maassa iskarinpäät menee lähemmäs toisiaan?
Koitikko paikalleen niin että keula on ilmassa, meneekö sittenkään paikalleen tai tuleeko reijät yhtään lähemmäs?
Kuva
Ketzi
'Admiral'
'Admiral'

En ole koittanut! Kokeilempa tänään niin!
Ketzi
'Admiral'
'Admiral'

Ei se niinkään mennyt.. Mutta käytettiin vähän väkivaltaa ja vinkua, niin kyllä se sitten paikoilleen saatiin!
Vastaa Viestiin