Bomppu V6. Pientä hiplistelyä. Myyty! Uusi omega alla :D
Juu se ei tule olemaan paikoillaan kovin kauaaPinohiiri kirjoitti:muuten kyllä siisti mutta toi pönttö on vähän liian "rice" omenaan.
Laitahhan vain kuntoon. Nättejä b-omppuja ei oo koskaan liikaaWoody kirjoitti:Nättihän se onPitäisköhän minunkin vielä kerran laittaa tuo omppuni kuntoon...Kun sen ulos ajon jäljiltä ei tullut muuta kun tökättyä osat takasin paikoilleen sen kummenpin hieromatta...
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Jeprepa kirjoitti:tähän ei voi muuta sanoa kun että "sitten muuta ei tarvitakkaan"
Oikeassa olet. Käytettynä hommasin ton vakiopuskurin niin siin oli sit tollainen kohtuu iso ruttu jota en kuvissa huomannut, se lista menee siit vaihtoon kunhan löydä uuden...ile:_ kirjoitti:On tainnu tulla korvakuulolta pakiteltua ku näyttäs olevan takapuskurissa vähä ruttua, vai vääristääkö kuva
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Re: Bomppu V6. Pientä hiplistelyä. Uusia kuvia 6.6.06
Kyllä sydäntä kylmää taas, onneks on aika varattu jo Metrolle.Kume kirjoitti:Kannet avattuaan tuli selvää tekstiä. Kaikki venttiilit ja ohjurit uusiksi, yksi nokka-akseli halki etc etc.
10/2009 - ?? Vectra -06 2.2 farkku
06/2009 - 10/2009 Omega -00 3.0 farkku
07/2005 - 06/2009 Omega -00 2.2 sedan
06/2009 - 10/2009 Omega -00 3.0 farkku
07/2005 - 06/2009 Omega -00 2.2 sedan
Re: Bomppu V6. Pientä hiplistelyä. Uusia kuvia 6.6.06
Joo se kannattaa kyl vaihdattaa ajoissa...vaikka ei mullakaan ollu sil hihnalla ajettu kuin 15000 km. Mut paljon osaa yksi tiiviste tehdä pahaaLekksi kirjoitti:Kyllä sydäntä kylmää taas, onneks on aika varattu jo Metrolle.Kume kirjoitti:Kannet avattuaan tuli selvää tekstiä. Kaikki venttiilit ja ohjurit uusiksi, yksi nokka-akseli halki etc etc.Edellinen, samalla ensimmäinen omistaja on kyllä ajellu vähä riskillä ku ensimmäinen remmin vaihto on tehty vasta 74tkm, ite en lähde koittaan tommosia lukemia
, 59tkm riittää mulle
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
- KaKui
- OCF Member 2022

Nätin näköinen omppu, mitenkähän minä en oo huomannu tuota Iisalmessa? Pitääpä nyt olla tarkempana 
Lienetkö itse kiinnittänyt huomiota mun farkku omppuun, hyvänä tuntomerkkinä oli äskettäin ~kolmen vikon ajan se että etupuskuri puuttui =)
Lienetkö itse kiinnittänyt huomiota mun farkku omppuun, hyvänä tuntomerkkinä oli äskettäin ~kolmen vikon ajan se että etupuskuri puuttui =)
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
Kyllä tolla on tullut päivittäin pyörittyä iisalmessa ja muutaman kerran olet ajanut vastaanKaKui kirjoitti:Nätin näköinen omppu, mitenkähän minä en oo huomannu tuota Iisalmessa? Pitääpä nyt olla tarkempana
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
- KaKui
- OCF Member 2022

Mun pitää sitten tarkemmin seurata liikennettä, yleensä kyllä pistää silmään siistimmät autot, varsinkin B-omputKume kirjoitti:Kyllä tolla on tullut päivittäin pyörittyä iisalmessa ja muutaman kerran olet ajanut vastaanTosta etu -ja sivuhelmoista tunnistin
Kävin kerran jossain parkissa ihailemassakin tota omppua
Mut nyt ilman puskuria en oo kyl huomannut. Mitkä sivuhelmat tossa on? Ja mistä tilasit noi helmat? Itseltä viel puuttuu noi sivuhelmat kans mut toivottavasti viimeistään ensiviikon aikana tulee ne paikoilleen.
Vastahan minä viime vkl:na sain keulan valmiiksi, siitä varmaan puuttui Steinmetzin ritilät ja sumarit silloin?
Sivuhelmat on Steinmetzin "lasikuitukopiot", ostin joltain foorumilaiselta viime kesänä.
Eikö sulla ollu jo viime talven/kevään aikaan toi etuhelma paikoillaan?KaKui kirjoitti:Mun pitää sitten tarkemmin seurata liikennettä, yleensä kyllä pistää silmään siistimmät autot, varsinkin B-omputKume kirjoitti:Kyllä tolla on tullut päivittäin pyörittyä iisalmessa ja muutaman kerran olet ajanut vastaanTosta etu -ja sivuhelmoista tunnistin
Kävin kerran jossain parkissa ihailemassakin tota omppua
Mut nyt ilman puskuria en oo kyl huomannut. Mitkä sivuhelmat tossa on? Ja mistä tilasit noi helmat? Itseltä viel puuttuu noi sivuhelmat kans mut toivottavasti viimeistään ensiviikon aikana tulee ne paikoilleen.
Vastahan minä viime vkl:na sain keulan valmiiksi, siitä varmaan puuttui Steinmetzin ritilät ja sumarit silloin?
Sivuhelmat on Steinmetzin "lasikuitukopiot", ostin joltain foorumilaiselta viime kesänä.
Miten muuten laitoit noi helmat paikoileen?
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
- KaKui
- OCF Member 2022

Juu, kyllä spoileri ja helmat on ollu paikoillaan jo viime syksystä mutta nyt vasta sain maskin ja sumarit paikoilleen.Kume kirjoitti:Eikö sulla ollu jo viime talven/kevään aikaan toi etuhelma paikoillaan?
Helmat on kiinni ylhäältä sikamassalla ja alhaalta & takaa muutamalla ruuvilla, edessä sikamassaa ja lokarit pitelemässä paikoillaan.
Juups... Jouduitko laittamaan ne helmat noitten vakio muovihelmojen päälle? Vai saiko ne suoraan kiinni autoon?KaKui kirjoitti:Juu, kyllä spoileri ja helmat on ollu paikoillaan jo viime syksystä mutta nyt vasta sain maskin ja sumarit paikoilleen.Kume kirjoitti:Eikö sulla ollu jo viime talven/kevään aikaan toi etuhelma paikoillaan?
Helmat on kiinni ylhäältä sikamassalla ja alhaalta & takaa muutamalla ruuvilla, edessä sikamassaa ja lokarit pitelemässä paikoillaan.
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
- KaKui
- OCF Member 2022

Vakiohelmojen päälle noi laitoin, en saanut muuten ylhäältä istumaan kunnolla, menivät liian syvälle.Kume kirjoitti:Juups... Jouduitko laittamaan ne helmat noitten vakio muovihelmojen päälle? Vai saiko ne suoraan kiinni autoon?