B Vectran kaukolukituksen patteri
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
B Vectran kaukolukituksen patteri
Saako noita pattereita jostain muualta kuin Opelilta. Kävin tuossa paris paikan katsomassa niin ainoita 3V:n pattereita mitä löyty oli 2016, kun avaimeen menee 2032, eli tuplasti paksumpi.
En ole montaa kauppaa nähnyt, joissa ei olisi ollut 2032-nappiparistoja. Hintahaitaria sen sijaan löytyy. Kallein mitä olen nähnyt, oli 8 euron Energizer K-raudassa. Itse olen ostanut krääsäliikkeestä Vartoja hintaan 1,20 euroa kappale.
Paikkoja joista löytyy, on ainakin suurimmat marketit ja varaosaliikkeet.
Paikkoja joista löytyy, on ainakin suurimmat marketit ja varaosaliikkeet.
all love is unrequited
Re: B Vectran kaukolukituksen patteri
Moisista en ollut kuullutkaan-Petsku- kirjoitti:Saako noita pattereita jostain muualta kuin Opelilta. Kävin tuossa paris paikan katsomassa niin ainoita 3V:n pattereita mitä löyty oli 2016, kun avaimeen menee 2032, eli tuplasti paksumpi.
Itse ostin pariston ihan vaan halpahallista.. kyllä se on silläkin rokkaillut.
Käy siinä pikku putiikissa(en muista nimeä) s-joen kylän ringillä,aika liki vastapäätä sitä entistä seurahuonetta.-Petsku- kirjoitti:Saako noita pattereita jostain muualta kuin Opelilta. Kävin tuossa paris paikan katsomassa niin ainoita 3V:n pattereita mitä löyty oli 2016, kun avaimeen menee 2032, eli tuplasti paksumpi.
Sieltä löysin omaan kaukolukon säätimeen patterin,mitä ei muualta löytynyt.
Joo Pinnalta kyllä löytyy joka sortin pattereita...Tunari-82 kirjoitti:Käy siinä pikku putiikissa(en muista nimeä) s-joen kylän ringillä,aika liki vastapäätä sitä entistä seurahuonetta.-Petsku- kirjoitti:Saako noita pattereita jostain muualta kuin Opelilta. Kävin tuossa paris paikan katsomassa niin ainoita 3V:n pattereita mitä löyty oli 2016, kun avaimeen menee 2032, eli tuplasti paksumpi.
Sieltä löysin omaan kaukolukon säätimeen patterin,mitä ei muualta löytynyt.
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -