Itse olen kan tosi tyytyväinen tohon väriin
Opel "Carpila" ->MYYTY
Takapuskuriin tulee kans kultaset verkot ja se putken pää on tarkoitus vaihtaa, kunhan vaan aika ja rahat siihen riittää
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
-
vEctrA bEE
- 'Senator'

Siinä on kultainen verkko edessä? Näyttää kuvassa ihan tummalta! Paikan päällä varmasti saa paremman kuvan autosta, kuin valokuvassa!Carpila kirjoitti:Takapuskuriin tulee kans kultaset verkot ja se putken pää on tarkoitus vaihtaa, kunhan vaan aika ja rahat siihen riittää![]()
Zafira -06
Joo verkko on hopienen mutta se on maalattu tolla kultahelmiäisellä eli se on "kultainen". Taakse tulee samaa...vEctrA bEE kirjoitti:Siinä on kultainen verkko edessä? Näyttää kuvassa ihan tummalta! Paikan päällä varmasti saa paremman kuvan autosta, kuin valokuvassa!Carpila kirjoitti:Takapuskuriin tulee kans kultaset verkot ja se putken pää on tarkoitus vaihtaa, kunhan vaan aika ja rahat siihen riittää![]()
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Kiitos!
Juu, siellähän sen pysty eilen pongaamaan
Nyt on sitten tulli piste sille pakoputkenpää - keskustelulle
Ostin tällaisen:

Lisäksi jo ACS:stä ostetut MOMO:n polkimet olis tarkoitus nyt asentaa...

Tolla ämyrillä on varmaan jo hieman parempi katu-uskottavuus
Juu, siellähän sen pysty eilen pongaamaan
Nyt on sitten tulli piste sille pakoputkenpää - keskustelulle
Ostin tällaisen:
Lisäksi jo ACS:stä ostetut MOMO:n polkimet olis tarkoitus nyt asentaa...
Tolla ämyrillä on varmaan jo hieman parempi katu-uskottavuus
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Joo piha jossa noi kuvat otettiin ei ollu mitenään tasanen, ihmettelin itsekkin miten se tollai keulii ensin mutta toisen pulen pyörät olikin kuopassa....^baxxter^ kirjoitti:nyt ei autosta puutu enään mitään![]()
paitsi kuvissa näyttäs et auto '' keulii''
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Carpila kirjoitti:Joo piha jossa noi kuvat otettiin ei ollu mitenään tasanen, ihmettelin itsekkin miten se tollai keulii ensin mutta toisen pulen pyörät olikin kuopassa....^baxxter^ kirjoitti:nyt ei autosta puutu enään mitään![]()
joo no sehän sen sit selittääkin
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Jotain olis tarkoitus keksiä. Sisustaan ei varmaan mitään radikaalia eikä "kallista" mutta jotain...^baxxter^ kirjoitti:Carpila kirjoitti:Joo piha jossa noi kuvat otettiin ei ollu mitenään tasanen, ihmettelin itsekkin miten se tollai keulii ensin mutta toisen pulen pyörät olikin kuopassa....^baxxter^ kirjoitti:nyt ei autosta puutu enään mitään![]()
joo no sehän sen sit selittääkintuleeko sisustaan muutoksia
tai poppi puolelle?
Osia maalaillessa menee vaan niin herkästi mauttomuuksien puolelle, se on vaikee taiteen laji....
Popithan siinä nyt on eli parannuksílle ei ole "kiire" Jossain vaiheessa tuo subiboksi saa kylö lähtee ha subi menee varapyöränkoteloon....
Juu, nyt ollaan jo haaveiltu uusista vanteistaWannabecalibra kirjoitti:Vanteet vielä päivitykseen jossain vaiheessa, levee lippa kromireunalla ja keskusta tuolla kameleontilla... Ei noi cupran tyyliset vanteet oikein sovi opeliin
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut