Otin tutun myyjän kautta Delta Autolta mut Putkolahan tuon toimitti ja mokailivat aika rankasti sisustan ja penkin säätöjen osalta En tiedä oliko eka GTC jonka tälle alueelle tilasivat mut sisusta oli kokonaan väärä ja penkistä puuttui 6 portaiset säädöt, kun eivät tienneet että tiettyjä juttuja ei GTChen saa No korvasivat ruhtinaallisesti, joten pisteet siitä Putkolalle !
Zafira kirjoitti:Siitähän tuli yksi rumimpia näkemiäni H-Astroja
Samaa mieltä. Se oli mun mielestä sporttinen kauppakassi, nyt siitä tuli muodoton esson baarin kiertäjä. Itse olisin satsannu rahat tehokkaampaan moottoriin enkä aurauskalustoon.
Täysin Offtopiccia mutta löytyipähän sekin kaveri joka on aikanaan mennyt "varastamaan" tuon mun yleisesti käyttämäni nimimerkin No onneksi sitä silloin tällöin käytetään että ei ole kokonaan käyttämättä.
Zafira kirjoitti:Siitähän tuli yksi rumimpia näkemiäni H-Astroja
Samaa mieltä. Se oli mun mielestä sporttinen kauppakassi, nyt siitä tuli muodoton esson baarin kiertäjä. Itse olisin satsannu rahat tehokkaampaan moottoriin enkä aurauskalustoon.
Aina ei voi kaikkia miellyttää eikä tarkoitus olekaan, lisäksi tuo teho riittää varsin mainiosti mikä siinä nyt on. Ja ottaen huomioon että automaatti on ehdoton, ei GTCtä automaattina isommalla koneella edes saa. Tarkoitus oli laitella ulkokuorta ja nyt se on tehty. Itse tykkään ja sillä hyvä. Lisäksi tässä iässä pilistäminen on jo aikansa elänyt juttu, joten ei tarvi edes kiertää sitä esson baaria. Onneksi on elämää muutenkin
Upee koje!
Kyllä tuola kehtais itekki mennä esson baaria pidemmälle.
Ja ennenkaikkea aika uniikki ilmeisesti..? Eli ei tuu peilikuvaa vastaan, mikä ikävä kyllä aika yleistä nykyään..
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
jeree kirjoitti:Upee koje!
Kyllä tuola kehtais itekki mennä esson baaria pidemmälle.
Ja ennenkaikkea aika uniikki ilmeisesti..? Eli ei tuu peilikuvaa vastaan, mikä ikävä kyllä aika yleistä nykyään..
Uskoisin olevan melkoisen uniikki. Toista kyseisen valmistajan samanlaista sarjaa en vielä tiedä olevan Suomessa, tosin voin olla väärässäkin, mutta ei ainakaan vielä ole vastaan tullut. Toivottavasti ei ihan heti ensi viikollakaan vielä tule
Puskimet hieman lyö yli eli aurauskaluston puolelle menee omastakin mielestä (naapurit on talvella mielissään kun väylät pysyy auki). Mutta korisarja muutoin kyllä on ihan jees eli sopivan simppeli ilman turhia koukeroita tai "goatse aukkoja". Vanteetkin on passelit tuohon kokonaisuuteen. Kuvat on kyllä hieman suttusia (jollain kännykällä otettu?) joten toivottavasti saadaan jossain vaiheessa hieman tarkempia kuvia vielä kunnon kameralla otettuna.
Juu kunnollisia kuvia on tulossa, nykyiset tosiaan otettu puhelimella kun kamera ei ollut sopivasti mukana. Talvella ei tarvitse teitä aurata eikä varsinkaan naapureiden, joita ei ole mailla halmeilla, koska mönkijällä auraus sujuu helpommin ja on jopa hauskempaa
Johnny kirjoitti:Muuten varsin nätti mutta toi takapuskuri näyttää tosi oudolta mun silmään...
Johtunee osaksi varmaan siitä että se on melkoisen massiivinen ja erityisesti siitä että siitä puuttuu vielä ulostulot ja niiden aukot. Ulkonäkö muuttuu taas sen myötä melko reippaastikin.