Jos tämä topic on turha niin se menköön kännin piikkiin
Calibran kääntösäde
Calibran kääntösäde
Onkos muut Calibran omistajat huomannu, että callessa on ihan helvetillisen iso kääntösäde? Tuntuu, että tarttee jonkun lentokentän esim. ugandalaisen tekemiseen
Vai tuntuuko se vaan??

Eiköhän se calibrassa ole,vai mitä itse kuvittelisit?Antero kirjoitti: Kummassa oli pienempi akseliväli..?
En kuitenkaan mittanauhalla alkanut vertailemaan kahta täysin eri luokan autoa keskenään,kun röökiä vain olin menossa ostamaan.
Sattuipa vaan olemaan tyhjä ruutu sportterin vieressä ja siihen autoni työnsin...
Tuo nyt oli humoristinen kommentti. Huumori ei näköjään auennut ilman hymiötä. Pointti oli, että akseliväli sen koon määrittelee, ei hukkapituus.TJT kirjoitti:Eiköhän se calibrassa ole,vai mitä itse kuvittelisit?Antero kirjoitti: Kummassa oli pienempi akseliväli..?
Ja yleisesti: Jos haluatte kankean auton, niin ostakaa Citroën Xantia. Xantiaa ei tahdo saada parkkihalliin kääntymään, kun kääntösäde on niin laaja.

- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Re: Calibran kääntösäde
Olisit hommannu nelivedon, niin säde oli leppäkertun kokoinenNoFear kirjoitti:Onkos muut Calibran omistajat huomannu, että callessa on ihan helvetillisen iso kääntösäde? Tuntuu, että tarttee jonkun lentokentän esim. ugandalaisen tekemiseenVai tuntuuko se vaan??
Jos tämä topic on turha niin se menköön kännin piikkiin![]()
Neliveto on yliveto
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.