Opel "Carpila" ->MYYTY
Tässä nyt vielä pari kuvaa jotka otin kun oln saanu kasattua auton valmiiksi. Spoileri jää, koska se nyt vaan istuu omaan silmään

Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Nättihän siitä sitten loppuenlopuksi kuitenkin tuli. 
Onko omistaja itse tyytyväinen?
Laittoi varmaan haukkomaan henkeä kun näki ton maalauttamossa maalauksen jälkeen..

Laittoi varmaan haukkomaan henkeä kun näki ton maalauttamossa maalauksen jälkeen..
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Kyllä myös omistaja on tyytyväinenEagle| kirjoitti:Nättihän siitä sitten loppuenlopuksi kuitenkin tuli.
Laittoi varmaan haukkomaan henkeä kun näki ton maalauttamossa maalauksen jälkeen..![]()
Pisti kyllä kieltämättä haukkomaan henkeä kun näin auton ekaa kertaa
Mutta sehän oli tarkoituskin.
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Aivan!Carpila kirjoitti:Kyllä myös omistaja on tyytyväinenEagle| kirjoitti:Nättihän siitä sitten loppuenlopuksi kuitenkin tuli.
Laittoi varmaan haukkomaan henkeä kun näki ton maalauttamossa maalauksen jälkeen..![]()
![]()
Pisti kyllä kieltämättä haukkomaan henkeä kun näin auton ekaa kertaaOli se muutos sen verran raju
![]()
Mutta sehän oli tarkoituskin.
Nyt sen kehtaa viedä näyttelyynkin.
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Juu, tuosta piti kanssa laittaa mainintaa, että nyt se tosiaan rupeisi olemaan siinä näyttelykondiksessa paremmin...Eagle| kirjoitti:Aivan!Carpila kirjoitti:Kyllä myös omistaja on tyytyväinenEagle| kirjoitti:Nättihän siitä sitten loppuenlopuksi kuitenkin tuli.
![]()
Pisti kyllä kieltämättä haukkomaan henkeä kun näin auton ekaa kertaaOli se muutos sen verran raju
![]()
Mutta sehän oli tarkoituskin.![]()
Nyt sen kehtaa viedä näyttelyynkin.![]()
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
vEctrA bEE
- 'Senator'