Käyttöohjekirja
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Käyttöohjekirja
Löytyykö netistä mistään GSi kadetin käyttöohjekirjaa, jonka vois vaikka tulostaa? jos joku on moiseen törmänny niin oisin todella kiitollinen jos sellainen löytyisi. 
-
nukkumatti
- 'Admiral'

Liekö tuo erilainen kuin muissakaan Kadetteissa? Mulla olis ylimääräisenä yksi '89 Kadettin käyttöohjekirja jonka voin kyllä lähettää jollekin jos sen haluaa skannata ja laittaa johonkin näkyville, mutta myydä en kyllä raaski...
E: C20XE ainakin löytyy teknisistä tiedoista, lisälehti on myös joissa 13S ja 18SE koneiden tekniset tiedot. Tuollainen 120 sivuinen ohjekirja. Pistäkääpä privaa jos joku tuon skannata haluaa, voin kyllä postiin laittaa kunhan tulee takaisin!
E: C20XE ainakin löytyy teknisistä tiedoista, lisälehti on myös joissa 13S ja 18SE koneiden tekniset tiedot. Tuollainen 120 sivuinen ohjekirja. Pistäkääpä privaa jos joku tuon skannata haluaa, voin kyllä postiin laittaa kunhan tulee takaisin!
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
-
nukkumatti
- 'Admiral'

Juu kiitos vaan tarjouksesta, mutta meinasin sellasta käyttöohjekirjaa (manuaalia tms. millä nimellä se nyt kulkeekaan) mikä tulee aina uuden auton mukana ja joka mahtuu hanskalokeroon...onko tämä semmonen vai enempi mallia korjauskäsikirja?
Mystistä jos 2.0 8v GSi jätetty pois kirjasta
Jos tämä tosiaan on se sellanen aikoinaan uuden Kadettin mukana tullut vihkonen niin ilmanmuuta saa lähettää minulle niin skannailen sen.
Mystistä jos 2.0 8v GSi jätetty pois kirjasta
Jos tämä tosiaan on se sellanen aikoinaan uuden Kadettin mukana tullut vihkonen niin ilmanmuuta saa lähettää minulle niin skannailen sen.