Omega B Kulutuksesta...
Omega B Kulutuksesta...
Ihan mielenkiinosta kyselisin, että minkälaisia kulutuslukemia on porukka saanut B/B2 Omegalla (mikä tahansa bensakone) ajellessa?
itse olen huomannut että 2.2 vie kaupungissa yllättävän paljon ainetta mutta matka-ajossa kulutus on kiitettävän kohtuullista... Kyseisellä autollahan on aika paljon masaa.
itse olen huomannut että 2.2 vie kaupungissa yllättävän paljon ainetta mutta matka-ajossa kulutus on kiitettävän kohtuullista... Kyseisellä autollahan on aika paljon masaa.
Re: Omega B Kulutuksesta...
Mikä on "yllättävän paljon" tai "kiitettävän kohtuullisesti" ?ethalon kirjoitti:Ihan mielenkiinosta kyselisin, että minkälaisia kulutuslukemia on porukka saanut B/B2 Omegalla (mikä tahansa bensakone) ajellessa?
- O´pelittää
- 'Kadett'

3,2 b2 on syönyt kaikki mitä tankkiin on mahtunut
Matka-ajossa talvinopeusrajoituksilla (mittarin näyttämä 90km/h) olen päässyt jopa alle 8 litran, satkun rajoituksilla (normaali matka-ajoa ohituksineen yms.) 9-9,5 litraa. Keskikulutus on ittellä 11-11,5 litraa satkulla sisältäen kaupunki, taajama sekä matkaa sopivassa suhteessa. Summa summarum, jalan asento määrää kulutuksen täysin!
Tästä aiheesta on väännetty aika monesti...joten laitan mieluummin linkin:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ht=#733481
PS.MV6 manuaali voi mennä alamäkeen jopa alle 4 ltr satasella...
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ht=#733481
PS.MV6 manuaali voi mennä alamäkeen jopa alle 4 ltr satasella...
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Se on just niin siitä kii miten sitä kenkii, kaupungissa sen saa vaikka 15l/100km jos lähtee nappula alhaalla joka valoista. Kyllä päivässä tankin tyhjäks saa jos ajaa kisakierroksilla koko aika
mut ei mun tarvi kyllä ku kerran tai kaks tankata tyhjästä täyteen kahden viikon aikana. ja kuitenkin joka päivä pelkästään työmatkat on n. 30 kilsaa ja joka päivä on jotain muutaki ajeltavaa.. iso auto on pop ja helvetin hyvä ja pieni ruokaset tojotan paskat on persaukisille 
10/2009 - ?? Vectra -06 2.2 farkku
06/2009 - 10/2009 Omega -00 3.0 farkku
07/2005 - 06/2009 Omega -00 2.2 sedan
06/2009 - 10/2009 Omega -00 3.0 farkku
07/2005 - 06/2009 Omega -00 2.2 sedan
-
Osku
Re: Omega B Kulutuksesta...
2.2 -02 tomaatti, tuomiokirkolta oriveden suuntaan päivittäin, vähintään 120 päivä, kulutus kun ajaa rauhallisesti alle 8, siis ohittelematta liian rajusti. tankkaan puolesta tankista pari kertaa viikossa.