Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
ama
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ama »

AtB kirjoitti:Me ollaan marituksen kans ens sunnuntaina uudessakaupungissa siellä kevätkokouksessa et tuskin kyllä tullaan. Jos ens kuussa aloitettais ja vaikka riksun päässä? :)
tosiaan sehän on nyt,mä oon vähä pihalla kuukausista :oops:
ens kuukin sopii vallan mainiosti,tosin sillon sattaa olla jo hämeenlinnan ABC auki.
16vrane
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja 16vrane »

kas tulihan se astran opc-versio hämeenlinnaankin testattavaks lopultakin,tänään ja huomenna :lol:
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

16vrane kirjoitti:kas tulihan se astran opc-versio hämeenlinnaankin testattavaks lopultakin,tänään ja huomenna :lol:
Katsoin lehdestä joo, mut se onkin vaan toi astra pelkästään :P Kyllä se vectra oli ihan omaa luokkaansa :wink:
16vrane
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja 16vrane »

AtB kirjoitti:
16vrane kirjoitti:kas tulihan se astran opc-versio hämeenlinnaankin testattavaks lopultakin,tänään ja huomenna :lol:
Katsoin lehdestä joo, mut se onkin vaan toi astra pelkästään :P Kyllä se vectra oli ihan omaa luokkaansa :wink:
aivan niin mut kai se käytävä testaamassa toi astran versio tänään :lol: on niis hinnoiskin eroa :cry:
Ooppelijanne
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ooppelijanne »

Kukas tunnustaa ajelleensa kultaisella mantalla tiiriössä eilen, perässä tuli kun oli kalipran ronkki täynnä laajakankaanvalmistusmateriaaleja :D

Nii, ja ens miitti jää takuulla väliin, en kyllä varmasti aijo olla ajokunnossa -(z)-
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Ooppelijanne kirjoitti:Nii, ja ens miitti jää takuulla väliin, en kyllä varmasti aijo olla ajokunnossa -(z)-
Mikset? :D
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Pidetäänkö ens miitti mun uudessa kämpässä? :lol: :lol:
No joo, kyllä sitä pakko ehtiä miittiin vaikka muuttokiirusta voi ollakin. Ei miittiä voi jättää väliin :D

Mitenkäs muuten olisi se kuukauden 3. sunnuntain miitti tässä kuussa ensimmäisen kerran? Eli sehän olis 18.6. ja kuulema hämeenlinnan ABC pitäisi olla auki jo silloin että jos siellä sitten korkattaisiin nuo kk:n puoliväli-miitit?! 8)
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Tämä käy hyvin.

Näky Asconakin eilen yöllä uikinparkissa liikkeellä, kun olin tullu Hämikseen pyörähtään ja olin siellä röökillä.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Timonen kirjoitti:Tämä käy hyvin.

Näky Asconakin eilen yöllä uikinparkissa liikkeellä, kun olin tullu Hämikseen pyörähtään ja olin siellä röökillä.
Hehee, et sit tullut moikkaan :roll:
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

AtB kirjoitti:

Eikusta en eka ollu varma olitko se sä, mut sit vanteista tunnistin ja sitä paitti, MÄ olin parkissa ja TE ajoitte ihan vierestä ohi... :wink: :lol: :lol:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Timonen kirjoitti:
AtB kirjoitti:

Eikusta en eka ollu varma olitko se sä, mut sit vanteista tunnistin ja sitä paitti, MÄ olin parkissa ja TE ajoitte ihan vierestä ohi... :wink: :lol: :lol:
HMM! Ei hitto, olitko se sä?! Mä katoin kyllä et oli vekku mut enhän mä tunnistanut sit :oops:
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

AtB kirjoitti:
Timonen kirjoitti:
AtB kirjoitti:

HMM! Ei hitto, olitko se sä?! Mä katoin kyllä et oli vekku mut enhän mä tunnistanut sit :oops:
No, ens kerralla sit. :lol: :lol: :lol:

AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Timonen kirjoitti:No, ens kerralla sit. :lol: :lol: :lol:
Joo, sit saat heiluttaa vimmatusti et tunnistan varmasti :roll:
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

AtB kirjoitti:
Timonen kirjoitti:No, ens kerralla sit. :lol: :lol: :lol:
Joo, sit saat heiluttaa vimmatusti et tunnistan varmasti :roll:
Juu, mä pistän hätävilkut päälle ja remputan pitkiä & huudatan tööttiä... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Timonen kirjoitti:Juu, mä pistän hätävilkut päälle ja remputan pitkiä & huudatan tööttiä... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ok! 8)
Vastaa Viestiin