Vectra C 1,8 M5 5-ov. ALUSTAA???

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
millhill
'Agila'

Vectra C 1,8 M5 5-ov. ALUSTAA???

Viesti Kirjoittaja millhill »

Morjes, nyt tarvitsen apua: Heinäkuun alussa minulle tulee uusi Vectra ja heti pitää saada näköä ja ajettavuutta lisää. Siispä: ostoslistalla jousisarja jne... mutta mitä kannattaa hankkia ?

1. Pelkät jouset, esim Irmscher
2. Jouset ja tolpat / iskarit, esim Irmscher

Siis selviänkö hyvin pelkillä jousilla ( hintaa taitaa olla n. 250.- ) vai kannattaako investoida koko sarja ( hintaa taitaa olla 500.- )

Vetokoukku ? Onko vaikea asentaa itse, koukku + sähköt, jos haen Motonetistä koukun+sähköt.

Autossa taitaa olla vakiona 16" vanteet, entäs ne ???

T. Olli
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

16" vanteet talvikäyttöön, on sen verran massiivinen (mutta komea!!) auto että alle 17" ovat naurettavat.
Kumit saavat rauhassa olla 235/45r17.

Jouset ei juuri jämäköitä, iskarit tekee ajettavuuden.
Varmaan irmscherit ovat hyvä vaihtoehto,mutta joku eibach+bilstein vois olla paras mahdollinen.tosin varmaan yli 700€.

kuvia sitten!
A4 Tdi
millhill
'Agila'

Viesti Kirjoittaja millhill »

Kiitos viestistä... Nyt mulla on -02 mondeo ja siihen laitoin Eibachin jouset, lopputulos oli hyvännäköinen ja ajettavuuskin parani. Siispä Eibachi kauppaan .... mutta ne iskarit ... nykyään vakioiskaritkin on melko hyviä... mutta mulla ei kokemusta Opelin vakioiskareita ??? Pitääkö ne vaihtaa ?
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

Tietysti riippuu että mitä haluaa.Jos jämäkämmän haluaa niin suosittelen kyllä iskareitakin.mutta onhan ne vakiotkin varmaan aika hyvät.

Eibachin prosystem kit eli jouset ja iskarit 883€ ja siitä 25% tarjousalennusta näkyy olevan prostreetillä.
A4 Tdi
Vastaa Viestiin