Parhaan vuosimallin Opelit
Samoin äänet 60-luvulle.rkr- kirjoitti:mitenkä mää olin muka ensimmäinen, joka antoi äänensä 60-luvulle?
Taitaa olla niin että nuo 60-luvun lopun autot ovat aika vieraita osalle foorumin lukioita kun syntympäivä on hyvinkin 70- ja 80- luvuilla
Esim. 60-luvun Opel Kadett Rallye Coupe oli varsin linjakas auto (ja harvassa nykyautossa on yhtä iso peräkontti kuin B- Kadetissa)
Todellinen Rallye Coupe 0 - 100 km 18s !!!
Tässä mallissa oli jo levyjarrut edessä.

Vuosikymmenet 70-80 olivat aikaa. Silloin kehitettiin hyvät Opel mallit. 90-luvun alussa enää Calibra ja parannellut Omega A ja Senator B mallit. Tämän jälkeen on laahattu vain muiden merkkien perässä.
Ääni meni 80-luvulle.
-Manta B Gsi ja 400
-Monza GSE
-Senator A2 & B
-Omega A 3000 & lotari -89 (ensiesittely Frankfurt -89) Itse olin muuten paikalla.
Toinen kova vaihtoehto. 70-luvulla ajettavuus koheni huimasti, joka myös näkyi kilpailumenestyksessä. Ensimmäinen Opelini vuonna -85 vm.78 Ascona B 2.0 Berlina
-GT vuosina 69-73
-Kadett C Coupe ja City
-Manta A varsinkin Magic. Oi oi oii
-Commodore B GSE. Ajettavuus koheni huimasti tyylikkäästä A-mallista
-Senator / Monza
-Diplomat V8[/b]
Ääni meni 80-luvulle.
-Manta B Gsi ja 400
-Monza GSE
-Senator A2 & B
-Omega A 3000 & lotari -89 (ensiesittely Frankfurt -89) Itse olin muuten paikalla.
Toinen kova vaihtoehto. 70-luvulla ajettavuus koheni huimasti, joka myös näkyi kilpailumenestyksessä. Ensimmäinen Opelini vuonna -85 vm.78 Ascona B 2.0 Berlina
-GT vuosina 69-73
-Kadett C Coupe ja City
-Manta A varsinkin Magic. Oi oi oii
-Commodore B GSE. Ajettavuus koheni huimasti tyylikkäästä A-mallista
-Senator / Monza
-Diplomat V8[/b]

Marko Haverinen Sutii Oy Opel Tuning 0400-868595
Suomen paras valikoima Omega A,B ja Senator osia