Opel "Carpila" ->MYYTY

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Carpila »

^^TeamAhma^^ kirjoitti:tuolle pakoputken päälle kannattaa tehä jotain.. mulla ois semmonen hieno krominen ulostulo 2 pyöreää jotka vähän taittuu ylös päin
Joo se olis tarkoitus vaihtaa, ja onhan tossa muutenkin vielä paljon työmaata kun on niin kauheesti noita ideoita, pää täynnä :lol: Nyt vaan kaikki vapaa pääoma menee ton lakkauksen maksamiseen :cry:
Mutta tässä kesän aikan on tarkoitus vaihtaa se ja lisäksi tulee kaikkea pientä härpäkettä mitä oon katellu.... kun han vaan saa rahat riittää....
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

^^TeamAhma^^ kirjoitti:tuolle pakoputken päälle kannattaa tehä jotain.. mulla ois semmonen hieno krominen ulostulo 2 pyöreää jotka vähän taittuu ylös päin
tuossa sentään on pakoputken pää toisin kuin eräillä :-?
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Tosiaan noita hommia tehdään "tärkeys" järjestyksessä. Keväällä oli tärkeintä saada auto kasaan, sitten oli leimaaminen ja nyt lopuksi tehdään tota hienosäätöä. Ennen pakoputkeen koskemista vaihdan takatukivarsien puslat niihin säätö pusliin, ne on itseasiassa seuraavana vuorossa kun lakkaus on tehty. Tuo pakoputkenpää taitaa olla listalla viimeisenä....
Konehuoneessakin on paljon siistimistä vielä, hifit pitäisi rakentaa kokonaan, nyt kun takaluukussa on vaan kauhee iso ruma subbaru (bandbass) kotelo! Sisustaakin olis kiva piristää, tosiaan tuo pakoputkenpää pitäisi vaihtaa...
Lista on loputtoman pitkä ja kokoajan sinne tulee lisää pikkujuttuja joita pitäisi parantaa...
Ja eihän toi kasitappinen konekkaan mikään ohjus ole... :P VAikka kauppakassihan tuo auto kuitenkin vaan on :wink:
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
JaspaJami
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JaspaJami »

Älä ainakaan noita ylöspäin taittuvia putkenpäitä asentele. Paras olis sellaset pienet huomaamattomat pyöreät tupalputket. Eli ei siis mitkään paksut vaan kohtuu ohutta peltiä.

EDIT: olen paska selittämään :D Tarkoitin tämän tyyppistä: http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=2851
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Nyt on calibra maalarilla, jännää odotella millanen tulee :P Värikään ei pysy ihan ennallaan kun lakan sekaan lurautetaan reilusti lisää helmiäistä :wink:
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Eagle|
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Eagle| »

JaspaJami kirjoitti:
Älä ainakaan noita ylöspäin taittuvia putkenpäitä asentele. Paras olis sellaset pienet huomaamattomat pyöreät tupalputket. Eli ei siis mitkään paksut vaan kohtuu ohutta peltiä.

EDIT: olen paska selittämään :D Tarkoitin tämän tyyppistä: http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=2851
Mun mielestä taas ihan kauheet...
Isommat putkenpäät.. ja vaikka kromiset...
Kuva
vaikka tuollaiset noin 100euroa
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Eagle| kirjoitti:
JaspaJami kirjoitti:

Mun mielestä taas ihan kauheet...
Isommat putkenpäät.. ja vaikka kromiset...
Kuva
vaikka tuollaiset noin 100euroa
JOtain tuollaista oon ajatellut, Itseasiassa motonetissä oli tuon kuvan kaltaisella ulostulolla oleva äänenvaimennin 70 euroa. Sitä kattelin jo "sillä silmällä" mut tosiaan se saa viel odottaa ensin lakkaus, sitten ne säätöpuslat ja vasta sitten pakoputki :-?
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
JaspaJami
'Diplomat'
'Diplomat'

No tuon tyyppistä tarkoitinkin, en vaan kuvaa löytänyt suoraan. Pää pointti oli se että ei mitään ylöspäin taittuvia kissanmentäviä saderännejä.
Eagle|
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Eagle| »

JaspaJami kirjoitti:No tuon tyyppistä tarkoitinkin, en vaan kuvaa löytänyt suoraan. Pää pointti oli se että ei mitään ylöspäin taittuvia kissanmentäviä saderännejä.
:D njuup. Se ylöstaittuva ns. DTM lookki voisi toisaalta sopia esim. CC lahden DTM värityksen omaaviin calibroihin.. :) Mutta juup. ;P
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
JaspaJami
'Diplomat'
'Diplomat'

Eagle| kirjoitti:
JaspaJami kirjoitti:No tuon tyyppistä tarkoitinkin, en vaan kuvaa löytänyt suoraan. Pää pointti oli se että ei mitään ylöspäin taittuvia kissanmentäviä saderännejä.
:D njuup. Se ylöstaittuva ns. DTM lookki voisi toisaalta sopia esim. CC lahden DTM värityksen omaaviin calibroihin.. :) Mutta juup. ;P
Voipi olla, itse en silti pistäisi kun sadevesirännien ulostuloiksi. :lol:
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

JaspaJami kirjoitti:
Eagle| kirjoitti:
Voipi olla, itse en silti pistäisi kun sadevesirännien ulostuloiksi. :lol:
Hyvin sanottu :lol:
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Auto saadaan maalarilta takaisin keskiviikkona tahi torstaina, ny kyl jo vähä jänskittää. Tänään kuullema ruiskuttavat lakan pintaan...
Jänskittää se kun siihe lakan sekaan tulee lisää sitä helmiäistä ja ei yhtää tiedä miltä se tulee näytää :P
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Fiilis oli TÄMMÖINEN :o :o :o
Calibran väri muuttui täysi ja ihan kokonaan!!!!
Autoa ei edes tunnista enään samaksi!
Lopputulos on todella eksoottinen ja VILLI :wink:
Yrtän saada kuvia vielä tänään kun tosa tunnun sisään käyn hakee auton takaisin kotiin...
Väriä on siis täysin mahdotonta edes kuvailla, varmaa on että toista samanlaista ei tule koskaan vastaan!
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Carpila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Nyt olis pari kuvaa nähtävänä tuolla>>> http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=1172
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

Sanoisinko että varsin ovela :)
Vastaa Viestiin